וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 הרוגים - 10 בעיר אומן - במתקפות אוויריות על אוקראינה

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 21:53

ראש המינהל הצבאי של קייב אמר כי זו היתה מתקפת הטילים הראשונה על הבירה מזה 51 ימים. 21 מתוך 23 טילים ושתי מתקפות מל"טים יורטו על ידי מערכת ההגנה האווירית האוקראינית. "במיוחד ברגעים כאלה, ממשלת ישראל חייבת להגביר את תמיכתה באוקראינה", אמר ראש הסגל של זלנסקי

לפחות 23 בני אדם, בהם ארבעה ילדים, נהרגו במתקפות אוויריות רוסיות הלילה (שישי) על ערים ברחבי אוקראינה, כולל הבירה קייב. עשרה אנשים נהרגו בעיר אומן לאחר שטילים פגעו בבנייני מגורים, לדברי גורמים רשמיים. אישה ובתה בת השלוש נהרגו בעיר דנייפר. פיצוצים נרשמו גם בערים נוספות, על פי סוכנות הידיעות Interfax.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר כי עשרה בנייני מגורים נפגעו באומן וכי המתקפות מוכיחות שיש צורך בפעולה בינלאומית נוספת נגד רוסיה. "אפשר לעצור רוע באמצעות נשק - המגנים שלנו יודעים את זה. אפשר לעצור אותו בסנקציות - חייבים להחמיר את הסנקציות הגלובליות", הוא צייץ.

גם ראש הסגל של זלנסקי הגיב למתקפה ופנה בתגובתו לישראל. "במיוחד ברגעים כאלה, ממשלת ישראל חייבת להגביר את תמיכתה באוקראינה, לספק אמצעי הגנה מפני טילים ומזל"טים ולסייע בהגנה על אזרחי אוקראינה", הוא אמר.

ראש המינהל הצבאי של קייב אמר כי זאת היתה מתקפת הטילים הראשונה על הבירה מזה 51 ימים. לא דווח על נפגעים בקייב. 21 מתוך 23 טילים ושתי מתקפות מל"טים יורטו על ידי מערכת ההגנה האווירית האוקראינית, אמרו גורמים רשמיים בטלגרם.

המתקפות קורות בזמן שהצבא האוקראיני מתכונן למתקפה צבאית עם ציוד חדש, כולל טנקים שסופקו מבעלות ברית במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully