וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה שיגרה 120 טילים לעבר אוקראינה; דחתה מו"מ עם קייב

עודכן לאחרונה: 29.12.2022 / 13:26

מערכות הגנה אוויריות במיקולייב ואודסה יירטו בהצלחה טילים רבים. ראש העיר קייב, ויטלי קליטצ'קו, הודיע כי שלושה אנשים נפצעו בבירה, כולל נערה בת 14. מוסקבה הודיעה כי לא תנהל משא ומתן עם אוקראינה על בסיס הדרישות של הנשיא וולודימיר זלנסקי

רוסיה שיגרה הבוקר (חמישי) גל של מתקפות טילים לעבר אוקראינה, ולדברי היועץ הנשיאותי בקייב, מיקיילו פודולייאק, יותר מ-120 טילים נורו.

מערכות הגנה אוויריות במיקולייב ואודסה יירטו בהצלחה טילים. ראש העיר קייב, ויטלי קליטצ'קו, הודיע כי שלושה אנשים נפצעו בבירה, כולל נערה בת 14. שני אנשים ניצלו מבית פרטי שנפגע משרידי טילים.

החשמל בערים ברחבי אוקראינה נותק והתושבים קיבלו הוראה להישאר במקלטים, להטעין את המכשירים שלהם ולאגור מים. בעיר לביב 90% מהתושבים נותרו ללא חשמל בעקבות המתקפה. בנוסף דווח על פיצוצים בחרקיב ועל מל"טים ששוגרו לעבר קייב מבלארוס.

בניין שנפגע במתקפה של רוסיה על אוקראינה, בעיר קריבי ריה, 16 בדצמבר 2022. רויטרס
בניין שנפגע במתקפת טילים רוסית/רויטרס
וולודימיר זלנסקי, קמלה האריס, ננסי פלוסי. נאום זלנסקי בקונגרס האמריקני. רויטרס
וולודימיר זלנסקי מעניק דגל אוקראינה חתום על ידי חיילים לקונגרס האמריקני/רויטרס

בזירה הדיפלומטית, מוסקבה הודיעה הבוקר כי לא תנהל משא ומתן עם אוקראינה על בסיס הדרישות של הנשיא וולודימיר זלנסקי, אמר שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב, על פי התקשורת במדינה.

לברוב אמר לערוץ "ריה נובוסטי" הממלכתי שהרעיון של זלנסקי להסיג את הכוחות הרוסיים מחוץ לדונבס, חצי האי קרים, זפוריז'יה וחרסון, בעזרת המערב הוא "אשליה". הוא גם פטר את הרעיון שקייב תשיג פיצויים מרוסיה, או שרוסיה תועמד לדין בבתי משפט בינלאומיים. "לא נדבר עם איש תחת תנאים כאלה", אמר לברוב. עם זאת, לברוב הדגיש כי רוסיה פתוחה לפתרונות דיפלומטיים כדי לסיים את המלחמה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
וולודימיר זלנסקי בנאומו בקונגרס האמריקני. 22 בדצמבר 2022/רויטרס

זלנסקי הציג תוכנית שלום בת עשרה סעיפים למנהיגי העולם של ה-20G בבאלי בנובמבר. צעדים אלה כוללים בטיחות גרעינית, ביטחון תזונתי, בית משפט מיוחד לפשעי מלחמה רוסיים והסכם שלום סופי עם רוסיה. הוא גם דחק במנהיגים להשתמש בכל הכוח שלהם "כדי לגרום לרוסיה לזנוח את האיומים הגרעיניים" שלה וליישם מכסה על מחיר האנרגיה שמיובאת ממוסקבה.

לדברי דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זכרובה, "זה קמפיין יח"צ מוושינגטון". "אנחנו מעריכים את הרעיון האחרון של קמפיין היח"צ מוושינגטון, שהמשטר בקייב ניסה להציג כפתרון של שלום", היא אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully