וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנגוריו של נתניהו דנו עם היועמ"שית באפשרות של גישור פלילי

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 9:54

סנגוריו של ראש הממשלה נפגשו עם בהרב מיארה, עמה דנו באפשרות להעביר את תיקי האלפים בהם מואשם נתניהו - לגישור פלילי. בימים האחרונים, כל הנוגעים בדבר לא הסכימו להתייחס לאפשרות שתהיה פגישה, ונטען כי היועצת לא השיבה לפניית הסנגורים לקיים את הפגישה

בווידאו: נמשכת עדותו של נצ"מ מומי משולם, ראש צוות החקירה בתיק 1000 ו-2000/מערכת וואלה!

סנגוריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגשו היום (חמישי) עם היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, עמה דנו באפשרות להעביר את תיקי האלפים בהם מואשם נתניהו - לגישור פלילי. בימים האחרונים כל הנוגעים בדבר לא הסכימו להתייחס לאפשרות שתהיה פגישה, והודלפו דיווחים על כך שהיועצת לא השיבה לפניית הסנגורים לקיים פגישה.

מסביבת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסומים בנושא: "בית המשפט הוא זה שהמליץ לפרקליטות להגיע לגישור לאור ההתפתחויות במשפט. פרקליטי ראש הממשלה אמרו שאין להם התנגדות לכך ועמדתם לא השתנתה".

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה בכנס המשפט הציבורי, חיפה, 12 בינואר 2023. שלומי גבאי, עיבוד תמונה
לקראת גישור פלילי? היועמ"שית בהרב מיארה/עיבוד תמונה, שלומי גבאי

לפני כחודש דווח כי סנגורו של שאול אלוביץ', החשוד בתיק 4000, הציע להעביר את משפט נתניהו לגישור פלילי. סנגוריו של נתניהו לא שללו את הרעיון והודיעו שימסרו את תשובתם במקביל למדינה. מקור המעורה בפרטים אישר את הפרטים לוואלה!; בזמנו, היועמ"שית בהרב מיארה לא מסרה תגובתה לנושא.

עורך הדין ז'ק חן, פרקליטו של אלוביץ', הציע את הרעיון במהלך הדיונים שהתנהלו בדלתיים סגורות. השופט עודד שחם ביקש מהמדינה שתשקול את העניין.

לעיתים, בתיקים מורכבים מבחינה פלילית, מעבירים את התיק למגשר שהוא שופט פלילי מכהן. המטרה בצעד הזה היא לנסות לאפשר לצדדים להתגבר על ניהול התיק באולם בית המשפט, ולאפשר להם להתמקד רק בסוגיות שבהן הפערים לא גדולים מדי.

עוד בוואלה!

משפט נתניהו: הפרקליטות והסניגורים סיכמו על צמצום מספר העדים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully