וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפט נתניהו: הפרקליטות והסניגורים סיכמו על צמצום מספר העדים

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 15:13

במטרה לזרז את ההליך המשפטי, סוכם בשבועות האחרונים בדלתיים סגורות על הפחתה בעדים שיעלו לדוכן. לכן, החלק הראשון של המשפט צפוי להסתיים בסוף השנה, ומיד אחר כך יעלה נתניהו למסור את עדותו

בווידאו: החוקר שחקר את פילבר: "העד הכי קל שהיה לי 30 שנה"/מערכת וואלה!

הפרקליטות והסנגורים של ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכמו על הפחתה במספר העדים שיעידו במסגרת המשפט שמתנהל נגדו - כך פורסם היום (ראשון) על ידי כתב המשפט של כאן רשת ב, אבישי גרינצייג, אך מקורות אישרו את הפרטים לוואלה. מטרת המהלך היא לזרז את הליך שמיעת העדים במשפט, כשההסכמה לכך הושגה כבר לפני כמה שבועות בדלתיים סגורות.

כעת, ייתכן כי החלק במשפט שבו מובאים עדי התביעה יסתיים עד סוף השנה, ואז תחל עדותם של עדי ההגנה, כשהראשון בהם יהיה נתניהו עצמו. עם זאת, מקורות ששוחחו עם וואלה ביקשו להבהיר כי מדובר בלוחות זמנים גמישים, ויכולים עדיין להשתנות.

בנימין נתניהו בנאום במליאת הכנסת, 6 באפריל 2022. נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
מתי הוא יעלה לדוכן? נתניהו/דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בחודש יוני הקרוב צפוי לעלות לדוכן העדים כחלק מהדיונים בתיק 1000 איש העסקים ארנון מילצ'ן, ומשך עדותו צפויה להיות ארוכה ביחס לעדויות של שר המשפטים יריב לוין, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד והשרה לשעבר ציפי לבני. אותם מקורות ציינו כי מדובר בעדויות בעלות חשיבות ציבורית רבה, אך אינן צפויות להיות ארוכות.

בחודש שעבר נערך הדיון האחרון בתיקי האלפים לפני היציאה לפגרה, על דוכן העדים עמד שלומי חכמון, חוקר המשטרה שחקר את עד המדינה שלמה פילבר. מי שחקר אותו היה סנגורם של בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ' - עורך הדין ז'ק חן. במסגרת הדיון אמר חכמון כי היה עליו לעמת את פילבר ביחס לפערים שנמצאו בגרסתו בנוגע לשאלה אם פילבר אמר לבעלי בזק לשעבר שאול אלוביץ' שהוא נפגש עם נתניהו ל"פגישת ההתנעה".

"הייתי צריך לעמת את פילבר עם השוני בגרסאות שלו", כך אמר חכמון, חוקר המשטרה שחקר את פילבר בתיק 4000. חכמון השיב לשאלתו של סנגורם של בני הזוג שאול ואיריס אלוביץ', עו"ד ז'ק חן, ששאל אותו מדוע הוא לא בדק את הפער בין הגרסאות השונות שפילבר מסר בעדותו במשטרה, פער שנוגע לשאלה האם פילבר אמר לשאול אלוביץ' שהוא נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישת ההתנעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully