וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרת הביטחון? הטעות של גילה גמליאל ביד ושם

עודכן לאחרונה: 27.4.2023 / 8:12

לפי ידיעות אחרונות, בסיום ביקורה באתר ההנצחה בשבוע שעבר, לצד בנו של השאה האיראני, חתמה שרת המודיעין בספר האורחים במקום - אבל תחת התואר הלא נכון. גמליאל כתבה: "היה מרגש מאוד - שרת הביטחון גילה גמליאל". בלשכתה הופתעו: "רעיון לא רע - מדובר כמובן בטעות סופר"

בוידאו: שושנה וויס נציגת ניצולי השואה בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה ביד ושם/מזמור הפקות.

שרת המודיעין גילה גמליאל חתמה בזמן ביקורה בשבוע שעבר ביד ושם בספר האורחים של המוזיאון תחת תואר הלא נכון - "שרת הביטחון" - כך פורסם הבוקר (חמישי) בידיעות אחרונות. בלשכתה הופתעו מהמקרה ומסרו: "רעיון לא רע, אבל שר הביטחון הוא יואב גלנט. מדובר בטעות סופר שנכתבה בהיסח הדעת בסיור מרגש במיוחד יחד עם יורש העצר האיראני ביד ושם ביום הזיכרון, במסגרת ביקורו ההיסטורי שהובילה שרת המודיעין גילה גמליאל".

השרה ביקרה באתר ההנצחה במהלך יום השואה יחד עם בנו של השאה האיראני, רזה פהלווי, שהגיע כדי להשתתף בטקס. בסיום הביקור השניים כתבו את ברכתם בספר האורחים במקום. השרה עצמה סיפרה כי היא לא שמה לב שהיא חתמה בתואר שגוי בזמן אמת.

"שרת הביטחון גילה גמליאל" חתימתה של גמליאל בספר האורחים של יד ושם. צילום מתוך ידיעות אחרונות, אתר רשמי
"שרת הביטחון גילה גמליאל"/אתר רשמי, צילום מתוך ידיעות אחרונות
הבן של השאה האירני לשעבר רזא כורש עלי פהלווי וגילה גמליאל, טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה. 17 באפריל 2023. ראובן קסטרו
גמליאל עם בן השאה/ראובן קסטרו

"היה מרגש מאוד להגיע עם הבן של השאה רזה פהלווי שהגיע על מנת להשתתף ביום השואה, לתמוך בישראל וביהודים ולהוקיר את זכר קורבנות השואה", כתבה גמליאל וחתמה ב"שרת הביטחון גילה גמליאל". בנו של השאה כתב בפרסית ובאנגלית: "לעלום לא נשכח את הביקור הזה וננצור אותו בליבנו לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully