וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הספורטאית או הספורטאי הישראלי הכי אהוב בכל הזמנים? וואלה תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 26.4.2023 / 13:47

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

וואלה תקתקנו 25.04.23/ללא

יום העצמאות ה- 75 בפתח וזה הזמן להזכיר את כל מה שטוב פה: 42 ישראלים אלופי עולם, 12 מדליסטים אולימפיים, 13 זוכי פרס נובל, 4 זוכי אירוויזיון, 2 זוכי פרס אמי, 3 חתני פרס פוליצור, 5 פרסי אוסקר. וזה עוד לפני שהזכרנו את: גל גדות, עומרי כספי, אילן רמון, העוזי, הגליל, כיפת ברזל, דיסק און קי, וויז, קרב מגע, טפטפת, טאקי, שקדי מרק, במבה ועוד מיליון המצאות ותגליות ישראליות בכל התחומים. מלא סיבות טובות לגאווה בכחול לבן.

אביהו ברחובות, פלאפל גולני בעפולה, שמש ברמת גן או חליל ברמלה? מהי הפיתה הכי טובה בישראל?
במסגרת פרויקט מיוחד ליום העצמאות של וואלה! אוכל תוכלו למצוא את 75 הפיתות הכי טעימות בארץ.
אז מה היא הפיתה שלכם?

אז מי הספורטאית או הספורטאי הישראלי הכי אהוב בכל הזמנים? וואלה בשיתוף הטוטו בוחרים בעזרתכם את: 75 הספורטאים והספורטאיות האהובים בתולדות מדינת ישראל. ממיקי ברקוביץ' דרך יוסי בניון ועד גל פרידמן ויעל ארד - מיהו הספורטאי או הספורטאית שגרמו לכם לגאווה,או האחד או האחת שאתם מעריצים ומוקירים להם תודה גם שנים אחרי הפרישה, או זה שכבש את השער המפורסם שגרם לכם להשתולל משמחה. אז למה אתם מחכים? כנסו עכשיו לאתר וואלה, ובחרו את הספורטאים האהובים בתולדות המדינה.

וואלה! עצמאות שמח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully