וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצאה גופת הנעדר מאסון קריסת העגורן באשקלון

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 15:35

כוחות החיפוש מצאו את גופתו של ניר דקל בין ההריסות בעומק היום, וכעת מנסים לחלצה. חברת החשמל: "מבכים את מותו של ניר, איתורו מסיים תקופה ממושכת של אי ודאות, מתח נפשי וחוסר מרגוע של המשפחה ושלנו"

בווידאו:קריסת עגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, הסמוכה לאשקלון, 14 במרץ 2023/יוסי וייס, חברת החשמל

כוחות החיפוש והחילוץ איתרו היום (שני) את ניר דקל, עובד חברת החשמל שנעדר באסון קריסת העגורן בתחנת הכוח באשקלון לפני חמישה שבועות. גופתו נמצאה בין ההריסות בעומק הים, ועדיין נמשכים המאמצים לחלצה. ניר בן ה-54 מקיבוץ אור הנר, נשוי ואב לשלושה. הוא עבד על העגורן בזמן שקרס.

מחברת החשמל נמסר כי "המאמצים האינטנסיביים של החברה לאיתורו של ניר דקל, עובד החברה שנעדר מאז קריסת העגורן במזח תחנת הכוח רוטנברג, ב- 13 במרץ, הופעלו במלא, כאשר מזג האוויר ותנאי הים איפשרו זאת. חברת החשמל, על כל עובדיה מבכה את מותו של ניר דקל ומתאבלת יחד עם משפחתו. איתורו של ניר מסיים תקופה ממושכת של אי ודאות, מתח נפשי וחוסר מרגוע של המשפחה ושל חברת החשמל".

ניר דקל שנעדר בעקבות קריסת העגורן מול חופי אשקלון

17 במרץ 2023. באדיבות המשפחה
ניר דקל, עובד חברת החשמל שנמצאה גופתו/באדיבות המשפחה

מפקד תחנת החילוץ והצלה מאיר חכמון אמר: "מיום החיפושים הראשון, הגדרנו באופן ברור שאנחנו, יחד עם חברת החשמל וכלל גופי ההצלה, נעשה כל שביכולתנו ולא נעצור, עד לאיתור אחרון הנעדרים באסון הקשה והטרגי הזה. לאחר מספר שבועות של חיפושים אינטנסיביים, ובהירתמות יוצאת דופן גם של גופים אזרחיים, הצלחנו לאתר גופת אדם כשהיא לכודה בין ההריסות, ואנחנו עושים את כל המאמצים לחלצה בהקדם האפשרי, על מנת שנוכל לסיים את מלאכת הזיהוי הסופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully