וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב יום הזיכרון: גבר בן 38 ניסה להצית את אגף השיקום בטבריה

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 14:08

11 שנים לאחר שנדחתה תביעתו לקבלת אחוזי נכות על רקע נפשי, הגיע הגבר ללשכה בעיר, שפך נפט על הדלת וניסה להעלות את המקום באש. המאבטחים השתלטו עליו והוא פונה לבית החולים. ארגון נכי צה"ל: "עצובים וחרדים, אך לא מופתעים. זו קריאת התעוררות לממשלה"

בווידאו: עשרות קראו לראש אגף השיקום להתפטר/עריכה: עמית שמחה

גבר בן 38, שב-2012 נדחתה תביעתו לנכות נפשית ממשרד הביטחון, הגיע היום (שני) ללשכת אגף השיקום בטבריה וניסה להצית אותה. הוא שפך נפט על דלת הכניסה ללשכה, אך מיד לאחר מכן מאבטחי הלשכה השתלטו עליו וריססו לעברו אבקת כיבוי אש. הוא פונה לבית חולים פוריה בטבריה כשמצבו קל. לא נגרם נזק לרכוש.

"אנו עצובים וחרדים אך איננו מופתעים. בשנתיים האחרונות, מאז הוכרזה רפורמת 'נפש אחת' אנחנו מתריעים שרק יישום מלא של הרפורמה יביא מזור למצבם העגום של פצועי צה"ל", נמסר מארגון נכי צה"ל. "זו קריאת התעוררות לנבחרי הציבור ופקידי הממשלה. הודיעו על יישום הרפורמה מיד, לפני שנראה מול עינינו את איציק סעידיאן הבא".

פצוע צה"ל ניסה להצית את לשכת אגף השיקום, טבריה 24 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הדלת אותה ניסה להצית הגבר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני שנתיים, יום לפני יום הזיכרון לחללי צה"ל, הצית את עצמו איציק סעידיאן בן ה-28, נכה צה"ל המתמודד עם פוסט טראומה ממבצע צוק איתן, שלטענתו הוכר באחוזי נכות נמוכים ביחס למצבו הרפואי.

סעידיאן נכווה באורח קשה כשהצית את עצמו במחאה מול משרדי מרכז השיקום של משרד הביטחון בפתח תקווה. האירוע זעזע רבים ובעקבותו משרד הביטחון קידם את רפורמת "נפש אחת" שנועדה לשפר את מצבם של נכי צה"ל בכלל ונפגעי פוסט טראומה בפרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully