וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בראשון לציון: בן 22 נורה למוות

עודכן לאחרונה: 24.4.2023 / 10:13

צוות מד"א שהוזעק לזירת האירוע ברחוב חנקין מצא את הצעיר, תושב חולון המוכר למשטרה, ללא סימני חיים, ונאלץ לקבוע את מותו. חשודים נכנסו לדירה בה שהה וירו בו למוות. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות אחר היורים. הרקע ככל הנראה פלילי

אלמונים ירו לעבר ביתו של ראש העיר טייבה, מאבטחו נהרג, 21 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

תושב חולון כבן 22 נורה הלילה (שני) למוות ברחוב חנקין בראשון לציון, כשחשודים נכנסו לדירה בה שהה וירו בו. הקורבן מוכר למשטרה.

צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו במקום. כוחות המשטרה פתחו בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות אחר היורה, לצד איסוף ממצאים בזירה. מהמשטרה נמסר כי הרקע ככל הנראה פלילי.

פרמדיקית מד"א יעל אנקונינה סיפרה כי במקום ראו "צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, עם פציעות חודרות, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת אירוע. אילוסטרציה/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול תושב רמלה בן 19 נורה למוות וגבר שני נפצע קשה מירי בלוד. המשטרה פתחה בחקירת האירוע וקבעה כי שני הגברים נורו באותו האירוע. השניים פונו עצמאית לבית החולים שמיר אסף הרופא שבבאר יעקב. מבית החולים נמסר כי הצוותים הרפואיים נאבקו על חייו של הפצוע האנוש ולבסוף קבעו את מותו.

ביום שישי בלילה אלמונים פתחו באש לעבר ביתו של ראש עיריית טייבה, שועאע מנצור מסארווה. כתוצאה מהירי, נפצע קשה מאבטחו של ראש העיר, אדיר גאנם בן 25, ובהמשך נקבע מותו. המאבטח פונה על ידי צוות רפואה לבית החולים מאיר שבכפר סבא, שם קבעו את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully