וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלב תל אביב: נהג מונית דרס רוכב אופנוע שהעיר לו | תיעוד

עודכן לאחרונה: 23.4.2023 / 22:03

תושב יפו בשנות ה-30 לחייו נדרס בסוף השבוע האחרון על ידי נהג מונית, לאחר שהעיר לו על נהיגה פרועה. כתוצאה מכך, הוא נפצע בכל חלקי גופו ואושפז בבית חולים כשהוא סובל משברים קשים. "אם זה היה הפוך והנהג היה ערבי, לך תדע מה היה קורה לו"

נהג מונית דרס רוכב אופנוע בתא לאחר שהעיר לו על נהיגה פרועה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

נהג מונית דרס נהג אופנוע לאחר שהעיר לו על נהיגה פרועה ברחוב יגאל אלון פינת מוזס בתל אביב בסוף השבוע. בסרטון מהאירוע נראה נהג האופנוע, עומר אבו חליפה, תושב יפו בשנות ה-30 לחייו, עוצר ליד המונית ומדבר עם הנהג השני, שבתגובה פונה לעברו עם המכונית ודוחק אותו לקיר. כתוצאה מכך, הוא נפצע בכל חלקי גופו ופונה לקבלת טיפול בבית חולים.

מכריו של נהג האופנוע סיפרו כי ראה את נהג המונית נוסע במעבר חציה במהירות ואמר לו שייסע לאט יותר. "כמעט דרסת אישה", העיר לו, ונהג המונית החל לנסוע לעברו תוך שהוא מפיל אותו מהאופנוע. במהלך הדריסה עובר אורח פתח את דלת המונית וצעק לעבר הנהג, והוא נסע חזרה לאחור.

"הוא בהלם, לא יכול לדבר ולא ישן בלילה", סיפר אחד ממכריו, הכדורגלן וסגן ראש העיר תל אביב לשעבר רפעת (ג'ימי) טורק. "הוא בחור טוב, נשוי עם ילדים. בדריסה הוא נפל על הגב ונפצע במקומות נוספים בגוף - בבטן, ברגל, שבר אצבע. אם זה היה הפוך והנהג היה ערבי, לך תדע מה היה קורה לו".

מהמשטרה טרם נמסרה תגובה.

עומר אבו חליפה לצד האופנוע שלו. באדיבות המצולמים
עומאר אבו ח'ליפה לצד האופנוע שלו, אחרי שנדרס על ידי נהג מונית/באדיבות המצולמים
פצעיו של עומר אבו חליפה. באדיבות המצולמים
פצעיו של עומר אבו חליפה/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully