וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לנסיון חטיפה בקריית מלאכי: 3 תושבי לקיה ניסו להכניס צעירה לרכב

עודכן לאחרונה: 22.4.2023 / 22:49

השלושה הגיעו לפתח בניין מגורים בעיר ואחד מהם ניסה להכניס בכוח את הצעירה, אותה הכיר לפני, לרכב. כשהגיעה המשטרה השלושה נמלטו מהמקום והשוטרים פתחו אחריהם במרדף, לבסוף נעצרו במחסום משטרתי סמוך לפורה שבנגב

שלושה תושבי לקיה נעצרו בחשד שניסו לחטוף צעירה בקרית מלאכי, 22 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

שלושה צעירים תושבי לקיה שבנגב נעצרו היום (שבת) בחשד שניסו לחטוף צעירה תושבת קריית מלאכי. לפי חשד המשטרה, השלושה הגיעו לבניין מגורים בעיר, שם אחד מהם ניסה להכניס בכוח למכוניתו את הצעירה, אותה הכיר קודם. לאחר שהתנגדה, לפי החשד, תקפו אדם ברחוב ושדדו ממנו את הטלפון הנייד שלו.

השוטרים הוזעקו למקום בעקבות דיווח שהתקבל במוקד החרום אודות צעקות סמוך לבניין, והבחינו ברכב שנמלט ובו היו השלושה. כוחות המשטרה פתחו במרדף אחר החשודים, שלא נענו לקריאות השוטרים לעצור ואף פרצו מחסום משטרתי בכביש. השלושה נעצרו במחסום נוסף שהוצב, נמלטו מהרכב ונתפסו לאחר מרדף רגלי סמוך לפורה שבנגב. הטלפון אותו שדדו ורכבם של החשודים נתפס לצורך המשך חקירה, והם יובאו בפני בית משפט השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. אילוסטרציה/שלומי גבאי

מפקד תחנת קרית מלאכי, סנ"צ מבורך אברהם אמר כי "מדובר בשורת עבירות מהחמורות ביותר, בהן ניסיון חטיפה, שוד וסיכון חיי אדם, שהסתיימו ללא נפגעים, בעקבות תגובה מהירה של השוטרים, שבשיתוף פעולה מקצועי בין תחנות המשטרה, חתרו בנחישות למגע עם החשודים עד שהצליחו לשים עליהם את ידם ולעצור אותם".

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר הגיב למקרה: "הזעזעתי לשמוע על ניסיון החטיפה של תושבת העיר. שוחחתי עם מפקד התחנה סנ"צ מבורך אברהם וקבלתי עדכון על הפרטים ועל כך שמדובר באירוע נקודתי.
מנהלת הרווחה יואלה תבור שוחחה עם האישה, היא נסערת מאוד ומבקשת לשמור על פרטיותה. אנו נשמור איתה על קשר ונעניק לה את מעטפת מקצועית ושירות מלא למיצוי זכויותיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully