וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים משתתפים במפגן תמיכה מול ביתו של אהרן ברק: "כשעריצות הרוב שולטת, אתם המגן"

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 22:20

נשיא העליון לשעבר יצא אל התומכים, הזיל דמעה וקרא להמשיך בהפגנות נגד הממשלה. "בזכות המחאות האלה יהיה בכוחנו לעצור את העריצות של הרוב", אמר. מחר צפוי להיערך מפגן תמיכה גם מול ביתה של נשיאת העליון הנוכחית, אסתר חיות

בווידאו: אלפים בהפגנת תמיכה מחוץ לביתו של אהרן ברק/צילום: עינת לוי, אבנר שלף

אלפי בני אדם הגיעו הערב (חמישי) למפגן תמיכה מול ביתו בתל אביב של נשיא בית המשפט העליון בדימוס אהרן ברק. המשתתפים קראו "תודה", שרו את התקווה, וברק יצא למפגינים, הזיל דמעה, ואמר: "היום, כשהעריצות של הרוב שולטת, אתם המגן". מחר מתוכנן "מפגן תמיכה בשומרי הסף" מול ביתה של נשיאת בית המשפט העליון הנוכחית אסתר חיות.

"אתם לא צריכים להגיד לי תודה. אני מילאתי את חובתי. אני צריך להגיד לכם תודה, כי אתם מימשתם את הזכות הגדולה שאני כשופט עבדתי עליה קשה מאוד - הזכות להפגין. הזכות להגיד דברים בניגוד לעמדה של השליטים", הוסיף ברק. בזכות ההפגנות האלה יהיה בכוחנו לעצור את העריצות הזאת. היום מפגינים אלפים, אני מקווה שזה ילך ויגדל ושנראה גם מיליונים ברחובות".

מפגן התמיכה בברק יצא לפועל, לאחר שבימים האחרונים אנשי תקשורת וגורמים נוספים בימין קראו להפגין מול ביתו של השופט לשעבר. אל מול אותם גורמים, קמו אנשי שמאל שביקשו לא להפגין מול ביתו של ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully