וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך חודש הרמדאן: בית חב"ד בניגריה חילק מעל 312 אלף מנות מזון לנזקקים במדינה

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 14:44

בית חב"ד המקומי חילק אלפי ארגזי מזון בשיתוף פעולה עם כמה ארגונים ואימאמים מקומיים. אליהם התגייסו גם חברות ישראליות הפועלות במדינה שתרמו ושלחו עובדים. הרב אוזן: "מחווה יפה ומרגשת בו השקענו רבות לטובת רווחתה של האוכלוסייה המקומית. התגובות היו נלהבות מאוד"

בווידאו: חב"ד חילקו מאות אלפי מנות אוכל לרמדאן לאלמנות ויתומים בניגריה/‏ChabadAid

בית חב"ד בניגריה חילק בחודש רמדאן הנוכחי 312,000 מנות מזון למשפחות של אלמנות ויתומים. שלשום (שלישי) אף התקיים במדינה טקס הדלקת נרות מיוחד לכבוד יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אליו הגיעו נציגי הקהילות המוסלמיות והנוצריות.

בשיתוף פעולה שכלל כמה ארגונים ואימאמים מקומיים, חולקו ארגזים בעמדות מיוחדות שנפתחו בחצר הקהילה היהודית ובית חב"ד המקומי, והן בכניסה למסגדים מרכזיים בערי הבירה לגוס אבוג'ה. לפעילות התגייסו גם חברות ישראליות הפועלות במדינה שתרמו ושלחו עובדים כדי לעזור באריזת החבילות.

חב"ד חילקו מאות אלפי מנות אוכל לרמדאן לאלמנות ויתומים בניגריה. ‏ChabadAid, אתר רשמי
החבילות שחולקו על ידי בית חב"ד ומתנדבים נוספים/אתר רשמי, ‏ChabadAid

הרב של ניגריה ושליח חב"ד ישראל אוזן הקים לפני כמה שנים את ארגון ChabadAid שמטרתו לסייע לנזקקים המקומיים. ניגריה היא המדינה המאוכלסת ביותר ביבשת אפריקה ומונה מעל 200 מיליון תושבים, רובם מוסלמים.

הרב אוזן, המכהן כחבר ועד הפועל של "איחוד הרבנים במדינות האיסלם" אמר כי "מדובר במיזם שמהווה מחווה יפה ומרגשת בו השקענו רבות לטובת רווחתה של האוכלוסייה המקומית. התגובות שקיבלנו היו נלהבות מאוד ואנשי דת בכירים כמו גם אנשי ממשל בולטים הודו לנו על הפעילות הזו. נוסף לחשיבות העזרה לנזקקים כשלעצמה, בעובדה שהקהילה היהודית מתגייסת שוב לטובת האוכלוסייה המוסלמית המקומית ישנה אמירה חשובה של דו-קיום וקיום חיים הדדיים זה בצידו של זה".

עוד בוואלה!

50 אירועי טרור תחת הסלמה ביטחונית: סיכום תקופת הרמדאן - והמתיחות נמשכת

לכתבה המלאה
חב"ד חילקו מאות אלפי מנות אוכל לרמדאן לאלמנות ויתומים בניגריה. ‏ChabadAid, אתר רשמי
חלוקת החבילות לנזקקים המקומיים בניגריה/אתר רשמי, ‏ChabadAid

בטקס יום השואה שהתקיים אתמול במתנ"ס חב"ד בניגריה השתתף גם שגריר ישראל לצד שגרירי ארצות הברית, צרפת, מרוקו, ערב הסעודית, סנגל ואיחוד האמירויות וגם נציגים מסעודיה, קטאר ומצרים. הטקס כלל ארוחת "אפטאר" לשבירת צום הרמדאן. הוא חיזק את המסר של הכלה ואחדות בין קבוצות דתיות שונות. בתום הארוחה, חילקו המנהיגים המקומיים חבילות מזון נוספות למאות אלמנות ויתומים ניגרים נזקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully