וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוב קנדי פרץ למכונית ושתה 69 פחיות של משקה קל

עודכן לאחרונה: 20.4.2023 / 7:44

דוב שחור פרץ למכוניתה של אישה בקולומביה הבריטית, ולגם את רוב מלאי המשקה שנועד למשאית המזון שבה היא עובדת. "אפשר היה לשמוע אותו לוגם", היא מספרת. "ניסיתי לדבר איתו בהיגיון, להגיד לו כמה המכונית חשובה לי, אבל זה לא השפיע עליו", סיפרה

מצלמות בבולדר מתעדות דובים, צבאים וחיות בר אחרות/bouldercolorado.gov

שרון רוסל מקולומביה הבריטית שבקנדה התעוררה ביום חמישי שעבר בשעה 3:00 בבוקר מקולות רמים שעלו מהחצר שלה. "האמת היא שהכלב שלי עורר את תשומת ליבי לכך שמשהו קורה בחוץ", היא סיפרה. כשהסתכלה מהחלון היא הופתעה לראות דוב שחור גדול ממדים מנפץ את השמשה של המכונית שלה.

רוסל היא בעלים של משאית מזון, ובתוך הרכב שלה היו 72 פחיות של משקאות קלים. "הייתי אומרת לו לפתוח את הדלת", היא מספרת, "השארתי אותה פתוחה". היא ראתה אותו נכנס ויוצא מהמכונית עם הפחיות. "הוא התחיל במשקה התפוזים", היא מספרת, ואחר כך עבר לבירה שחורה ולבסוף למשקאות הדיאט. הדוב היה כנראה צמא במיוחד, שכן מתוך 72 הפחיות הוא שתה 69.

אפשר היה לשמוע אותו לוגם", היא ספרה לתקשורת המקומית. לדבריה, הוא לא השתמש בכפות כדי לפתוח את הפחיות, אלא בשיניים. האירוע כולו נמשך שעה וחצי, שבמהלכן היא ניסתה להרתיע את הדוב ולגרש אותו בעזרת מים קרים, אבל הוא לא ויתר. "ניסיתי לדבר איתו בהיגיון, להגיד לו עד כמה המכונית חשובה לי, כי אני צריכה להגיע לעבודה למחרת, אבל זה לא השפיע עליו", היא ספרה.

רוסל מורגלת בהתמודדות עם דובים באזור המרוחק שבו היא מתגוררת. הפעם זה נגמר בנזק - מלבד החלון הדוב גם קרע את הריפוד ושפך שאריות של משקאות בתוך האוטו. היא ידעה שמזון עלול למשוך דובים, ולכן דאגה שלא יהיה אוכל במכונית. שתיה בפחיות, היא אומרת, לא נראתה לה כאטרקציה, ולכן לא חששה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully