וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעדר בלב הכנרת: חיפושים אחר צעיר שנסחף עם קיאק

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 21:08

כוחות שיטור ימי הוזעקו למקום והחלו בסריקות אחר הנעדר. המאמצים לאיתור מתמקדים באזור שבין חוף לבנון לחוף חלוקים. מתחקור ראשוני עולה כי הצעיר קפץ מהקיאק כדי לשחות ונסחף במים כתוצאה מרוח חזקה. במקביל לחיפושים, נערים על מזרנים מסרבים לצאת מהכנרת

משטרת ישראל ממשיכה את החיפושים אחר הנעדר בכנרת/דוברות משטרת ישראל

חיפושים נערכים בכנרת אחר צעיר שנסחף היום (רביעי) עם קיאק באזור חוף קורסי. כוחות שיטור ימי הוזעקו למקום והחלו בסריקות אחר הצעיר שעקבותיו נעלמו. מסוק הוזנק אף הוא לאזור.

הדיווח על המקרה התקבל בסביבות 17:00 במוקד מד"א - על ידי בת זוגו של נעדר. מתחקור ראשוני עולה כי הצעיר קפץ מהקיאק כדי לשחות ונסחף במים כתוצאה מרוח חזקה שהחלה לנשב במקום. החיפושים מתמקדים בעיקר באזור שבין חוף לבנון לחוף חלוקים - במים, ביבשה ובאוויר. גם שוטרי משמר הגבול, מתנדבים ויחידת חילוץ גולן הגיעו למקום לסייע באיתור הנעדר.

מחדר הבקרה של איגוד ערים כינרת נמסר בחופים המערביים מנשבות רוחות חזקות - והנופשים מתבקשים לא להיכנס למים ולהזהר מחפצים מעופפים. עם זאת, כמה בני נוער לא נשמעים לכריזות ורוחצים בחופים על גבי אביזרי ציפה - תוך סיכון לחייהם.

"משטרת ישראל בכוחות מתוגברים ממשיכה את החיפושים אחר הנעדר בכנרת. כוחות המשטרה בשילוב סירות של השיטור הימי, אופנועי ים ומסוק של היחידה האווירית במשטרת ישראל מרכזים מאמץ באוויר בים ובישבה לאיתור הנעדר", נמסר מהמשטרה.

חשש לטביעה בכנרת. דוברות מגן דוד אדום, אתר רשמי
הזירה בכנרת, היום/אתר רשמי, דוברות מגן דוד אדום

לפני כשבועיים ילד בן 4 טבע למוות בבריכה בצימר בקצרין. צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום. משפחתו של הילד הגיעה ממבשרת ציון להתארח בצימר ביישוב. הילד נמשה מהמים על ידי בן משפחה, ובתום מאמצי הצוות הרפואי - נקבע מותו.

חובש מד"א שילה מייברג סיפר, כי "מדובר באירוע קשה מאוד. הילד נמצא מחוסר הכרה בבריכה ונמשה החוצה". הוא המשיך, "כשהגענו הוא שכב סמוך לבריכה וביצעו בו פעולות החייאה בסיסיות בהדרכה טלפונית ממוקד מד"א", סיפר החובש. "המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות במשך יותר משעה ורבע אבל בסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

לפני כחודש תיירת בת 77 טבעה למוות בים המלח. עוברי אורח שהיו במקום החלו לבצע בה פעולות החייאה, אליהם הצטרף צוות מד"א, שלבסוף קבע את מותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully