וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סיסמה נאצית": השר קיש פרסם ציוץ לכבוד יום השואה וחולל סערה ברשת

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 9:31

רבים מבין אלו שנחשפו לציוץ סברו כי הדברים שכתב: "עם אחד! דגל אחד! מדינה אחת!", מזכירים את הסיסמה הנאצית: "עם אחד, רייך אחד, מנהיג אחד!". גולשים נוספים התייחסו לכך שבישראל חיים גם בני עמים אחרים מהם קיש בחר להתעלם. לפי שעה, השר לא מחק את הציוץ מחשבונו

עברי לידר מופיע ב"מצעד החיים" באושוויץ עם גרסת כיסוי לשיר "The Sound of Silence" שביצעו במקור סיימון וגרפונקל, 18 באפריל 2023/מצעד החיים

לכבוד יום הזיכרון לשואה ולגבורה, שר החינוך יואב קיש פרסם אתמול (שלישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו כתב: "עם אחד! דגל אחד! מדינה אחת! נזכור ולא נשכח". לציוץ שלו, השר קיש צירף תמונה שלו יחד עם תלמידים ובני נוער נוספים שלקחו גם הם חלק במצעד החיים.

הפרסום של קיש, שזכה עד כה לנתוני חשיפה גבוהים בהשוואה לציוצי עבר של השר, חולל במהרה סערה ברשתות החברתיות, וגרר תגובות והתייחסויות רבות מצד גולשים. רבים מבין אלו שנחשפו לציוץ סברו כי הדברים שכתב מזכירים את הסיסמה הנאצית: "עם אחד, רייך אחד, מנהיג אחד!". גולשים נוספים התייחסו לכך שבמדינת ישראל חיים גם בני עמים אחרים מהם קיש בחר להתעלם. לפי שעה, השר לא הסיר את הציוץ מחשבונו.

בשנת 2016, הייתה זו מירי רגב שספגה ביקורת בנושא, לאחר שבטקס הדלקת המשואות באותה השנה - מצעד הדגלנים יצר את הכיתוב: "עם אחד, מדינה אחת", שמזכיר גם הוא את הסיסמה הנאצית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully