וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 45 נהרגה מפגיעת מכונית באשדוד: "נמחצה על ידי הרכב שלה"

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 21:19

גלית דאבוש, אם ל-11, נפגעה מרכבה שככל הנראה הידרדר עליה ומחץ אותה. לאחר שצוות הצלה חילץ אותה, צוות מד"א קבע את מותה במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה

31 פצועים בתאונת דרכים בכביש 1/דוברות איחוד הצלה

גלית דאבוש, אם ל-11 בת 45, נהרגה היום (ראשון) מפגיעת רכב ברחוב שבט לוי באשדוד. לדברי צוותי החילוץ שהגיעו למקום, רכבה של דאבוש הידרדר ומחץ אותה למוות. לאחר חילוצה, צוות מד"א קבע את מותה בזירה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

"כשהגענו למקום ראינו את האישה כשהיא מחוסרת הכרה ולכודה בין הרכב לקיר", סיפר פראמדיק במד"א שחר אדרי וחובש בכיר במד"א אוריאל אשר לסרי. "לאחר פעולות חילוץ של לוחמי האש ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלה הייתה קריטית ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

בעלה של דאבוש ספד לה בכאב, וסיפר על הרגעים האחרונים בהם בילה בחברתה, הבוקר. "היא החזירה את הילדים מגן, שתינו ואכלנו משהו קל. האישה הזאת היא צדקת אמיתית".

גלית דאבוש אם ל12 ילדים שנהרגה לאחר שרכבה הדרדר עליה 16 באפריל 2023. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גלית דאבוש, שנהרגה בתאונה באשדוד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא
זירת התאונה בה נהרגה אישה כבת 45 באשדוד, 16 באפריל 2023. מד"א
זירת התאונה, היום/מד"א

בשבוע שעבר נפצעו 31 בני אדם באורח קל לאחר שהיו מעורבים בתאונת דרכים בכביש 1. התאונה, בה היו מעורבים יותר מעשרה כלי רכב, התרחשה סמוך למחלף ענבה, הנמצא קרוב למודיעין. צוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע העניקו טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לביתי החולים שמיר, אסף הרופא, קפלן, שיבא, שערי צדק והדסה עין כרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully