וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מבהיל: גבר נתקל בדוב בחצר ביתו - איך זה הסתיים?

17.4.2023 / 0:01

תקרית מלחיצה אירעה בשבוע שעבר בביתו של תושב אשוויל, עיירה בצפון קרוליינה. דוב שהגיע לאזור לחפש ככל הנראה אוכל, נתקל בבעל הבית ושניהם קפאו במקום למשך מספר שניות עד הסיום המפתיע

גבר נתקל בדוב בחצר ביתו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

דובים הם בעל חיים די נפוץ בהרי הבלו רידג' שבצפון קרוליינה, ארה"ב. אך כשאחד התקרב קצת יותר מדי לאחד מתושבי האזור בשבוע שעבר - זה היה מפחיד במיוחד.

דיוויד אופנהיימר, תושב צפון קרוליינה, ארה"ב, נח ביום שלישי שעבר על ערסל בחצר ביתו עד ששמע את צליל האזעקה המותקנת בביתו. "הסתכלתי אחורה ולא ראיתי שום דבר חריג", הוא סיפר ל-CNN. "אבל דקה לאחר מכן, הופיע מולי דוב שחור ענק". הרגע, שתועד במצלמות האבטחה שבביתו של אופנהיימר, מראה את הרגע שבו נוצר קצר עין בין האיש לבין בעל החיים - כששניהם נראים מבוהלים האחד מהשני באותה המידה.

צפו ברגעי האימה

כשהוא שרוע בכיסא הנוח שלו, אחז אופנהיימר בחוזקה בכרית בעוד שגופו קפא מבהלה, עד שהדוב ברח כעבור כמה שניות. החיה, שלדעתו של אופנהיימר, צעירה יחסית, נסוגה במהירות ואפילו השמיעה אנחה קטנה לפני שנעלמה מחצר הבית.

עוד תקריות עם דובים
הרגע בו בחורה נאבקת בדובה שמנסה לפגוע בכלבים שבחצר ביתה

דוב רעב תועד מתפרץ לחתונה - והאורחים לידו המשיכו לאכול בשלווה


מאוחר יותר התברר כי זהו לא הפעם הראשונה שהדוב מבקר בביתו של אופנהיימר. בראיון ל-CNN הוא סיפר כי בעל החיים הזה כבר הגיע לביתו מספר פעמים בעבר כדי לחפש שאריות אוכל בפחי האשפה. "אין סיבה לדאגה מאחר והדובים כאן לא תוקפניים, אבל באותו הרגע זה פשוט תפס אותי לא מוכן", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully