וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע בו בחורה נאבקת בדובה שמנסה לפגוע בכלבים שבחצר ביתה

2.6.2021 / 23:11

עשרות מיליונים צפו כבר באחד מהרגעים המפחידים שתועדו לאחרונה - כצעירה בת 17 יוצאת לחצר ביתה לאחר ששמעה את נביחות כלביה - ומצאה אותם בעיצומו של קרב עם דובה גדולה. התגובה שלה הפכה אותה לגיבורת היום

מול המצלמה: כלב הבולדוג האמיץ הבריח דוב/צילום: מצלמות אבטחה, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו - מול המצלמה: כלב בולדוג אמיץ הבריח דוב



הנה תיעוד שלא רואים כל יום: בחורה צעירה צולמה כשהיא דוחפת ומגרשת דובה שמטפסת על הגדר שמקיפה אץ גינתה - בכדי למנוע ממנה מלפגוע בכלביה, אותם החלה כבר לתקוף.

הצילומים המדהימים הללו שמגיעים מקליפורניה, ארה"ב פורסמו ב-TikTok והפכו לוויראליים במהירות מסחררת עם יותר מ-70 מיליון צפיות בפחות מיממה. בצמוד לסרטון כתבה הגולשת: "בת הדודה שלי היילי העיפה דובה מהגדר שלה והצילה את הכלבים שלה. ואיך היה יום הזיכרון שלכם?".

צפו בתיעוד המפחיד

@bakedlikepie

My cousin Hailey yeeted a bear off her fence today and saved her dogs. How was your Memorial Day?! (WTF?!) ##ohno ##badass ##brave ##fight ##bear

♬ Oh No - Kreepa

ואכן בקליפ ניתן לראות דובה חומה וגדולה נעה לאורך קיר מעל חצר, בזמן שמספר כלבים רצים מתחתיה והיא מנסה לפגוע בהם. גם שני גורי דובים קטנים נמצאים על הקיר, אך הם בורחים כשהכלבים מתחילים לנבוח.

בשלב מסוים נראה שהדובה כמעט מצליחה לתפוס את אחד הכלבים לפני שצעירה ממהרת לרוץ מביתה באומץ לעבר הדובה וללא היסוס דוחפת אותה מהקיר ואז אוספת את הכלבים ובורחת משם.

עוד בוואלה!

"הברכיים שלי רועדות": זוג בירח דבש נתקל בדוב גריזלי בלב יער - ובמזל יצא מזה בחיים

לכתבה המלאה

והנה התיעוד עם הסאונד המקורי

@bakedlikepie

Reply to @cynthianatsalazar @tempurashrimp guess you a fighter and a flighter haha. Love you, you badass! ##badass ##cousinhailey

♬ original sound - Brenda✨

לאחר שהסרטון הפך לוויראלי וכולם רצו לדעת מיהי הגיבורה היא נחשפה והזדהתה כהיילי מוריניקו, בת 17 מברדורד, והיא פרסמה סרטון טיקטוק משלה בו היא מספרת את מה שקרה ומסבירה שהיא בסך הכל "הגנה על הילדים שלה".

לדבריה היא שמעה את הכלבים נובחים ויצאה כדי לומר להם להפסיק, אך כאשר עשתה זאת הופתעה לגלות את הסיבה לנביחות. "כשיצאתי לשם לשם כדי לראות למה הם נובחים חשבתי לעצמי - אוקי, זה כלב מוזר שהם נובחים עליו". ואז הבינה במדה מדובר

ברגע של אומץ אמיתי המתבגרת זינקה על הדובה: "אני ניגשתי לדובה והסתכלתי לה בעיניים, והדבר הראשון שחשבתי לעשות זה לדחוף אותה. לדחוף דוב, לדחוף טורף על," היא שיחזרה.

"רק הגנתי על הילדים שלי"

@bakedlikepie

##duet with @tempurashrimp here is the famous cousin Hailey! ##bear ##ohno ##cousinhailey

♬ original sound - secks haver ?

היא אמרה שזה היה נראה שהדובה עומדת לתפוס את הכלבה הקטנה ביותר שלה, ולנטינה. "היא התינוקת שלי ואני העבד שלה ואני צריכה להגן עליה', היא אמרה וחשפה שבעקבות המפגש היא סובלת מנקע באצבע ומספר שריטות בברך - ושנראה שהדובה וגוריה עזבו את המקום ללא פגע.

"למען האמת אני לא חושבת שדחפתי אותה כל כך חזק, פשוט דחפתי אותה מספיק כדי שתאבד את שיווי המשקל שלה," היא סיפרה.

אמה הגיבה בפייסבוק ואמרה כי בתה, "פשוט הצילה את הכלבים שלנו בכוח על אנושי. מבחינתי זה אחד הרגעים המפחידים בחיים". בת הדודה שפרסמה ראשונה את הסרטון אמרה: "היא שלחה את הסרטון בצ'אט הקבוצתי המשפחתי שלנו ופשוט ידעתי שאנשים יחשבו שהוא מטורף אז פרסמתי אותו. לא ציפינו לכל כך הרבה תגובות!".

הגולשים שצפו בסרטון כמובן נדהמו מהאומץ שלה, אך חלקם ציינו שנראה שהדובה בסך הכל מנסה להגן על גורייה. על פי ההערכה, למרות שהדובה בצבע חום לא מדובר בדובת גריזלי אלא בדובה שחורה. אמנם דובים שחורים הם בדרך כלל לא תוקפניים, הם מסוגלים לתקוף בני אדם כדי להגן על גוריהם או בעת חיפוש אחר מזון. מוריניקו עצמה אמרה כי באזור מגורייה תצפיות של דובים הן די נפוצות במהלך הקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • דוב
  • דובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully