וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנגב: נקבע מותה של בת 26 שנמצאה עם סימני אלימות על גופה

עודכן לאחרונה: 16.4.2023 / 12:09

הקורבן היא תושבת כסייפה שנמצאה חבולה ברכב, ככל הנראה ממכות שנגרמו על ידי שימוש בחפץ חד. אחיה, בן 28, שהוביל את המשטרה לרכב, טען כי רצח אותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה

חשד לרצח: אישה בת 29 נמצאה מתה בקריית אתא, 24 במרץ 2023/דוברות מד"א

מותה של צעירה, אזהאר אבו רביעה, אם לארבעה, תושבת הפזורה הבדואית בת 26, נקבע הלילה (ראשון) לאחר שהובאה למרפאה המקומית בערד עם סימני אלימות על גופה. אחיה, תושב כסייפה בן 28, הסגיר את עצמו למשטרה ואמר כי רצח אותה. הוא יובא בהמשך היום לדיון בבית משפט.

האחות נמצאה חבולה ברכב, אליו הוביל האח את המשטרה. על גופה נראו מכות שנגרמו על ידי שימוש בחפץ חד. היא הובאה למרפאה כשהיא מחוסרת הכרה ושם נאלצו צוותי הרפואה לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות המקרה.

מהמשטרה נמסר כי האירוע אירע על רקע חילול כבוד במשפחה. החשוד יובא בהמשך לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע, שם בכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

חשד לרצח אישה לאחר שהותקפה באירוע אלימות בביתה, אשדוד, 21 בפברואר 2023. תיעוד מבצעי, מד"א
חשד לרצח בפזורה, נקבע מותה של בת 26/מד"א, תיעוד מבצעי

לאחר האירוע, יוזמות אברהם עדכנה כי 49 ערבים נרצחו בשנת 2023, מהם 45 אזרחי ישראל, כשבמקרה זה מדובר באישה השנייה מתחילת השנה. 46 מהנרצחים נורו למוות, ו-21 מהם היו בני פחות מ-30.

בעקבות הרצח נמסר מטעם מעומתת "סדרה" בלקיה: כואב לשמוע על עוד רצח. בשעות הבוקר המוקדמות ואחרי יום צום ארוך מאוד. ספק אם היא הספיקה להכין את ארוחת שבירת הצום לה ולילדיה. אין ספק כי הממשלה תקועה בשיקולים הפוליטיים של חבריה - הפלת חוק האזיק האלקטרוני למשל, ובינתיים דמם של נשים הופקר. השיח על פערים והמחדלים בטיפול בנושא האלימות נגד נשים הופך רק למס שפתיים בעוד אין תוכניות בפועל לטיפול בבעיה למעט תקציבים פה ושם".

"עוד לפני הרצח הבא, אנו מבקשות להעביר את סוגיית הטיפול באלימות נגד נשים בכלל, ונשים ערביות בפרט, ממצב של המתנה למצב של פעולה בפועל", הוסיפו בעמותה. "נשים החוות אלימות אין להן פריבילגיה להמתין עד הטיפול בסוגיות אחרות, הנשוא חייב לעבור לסדר היום תוך חקירת מקרה הרצח שאירע הבוקר. אמנם יש כבר עצור, אבל כל ההליך שעברה הקורבן צריך לבוא לידי ביטוי תוך החקירה. בעמותת סדרה אנו מנהלות פרויקט 'משפחה מוגנת' ונמשיך לעקוב אחרי חקירת מקרה הרצח המזעזע בכל קנה מידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully