וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר נקלעה לשיטפון בדרך מאילת: "לא היו מחסומים - המים נכנסו לרכב והגיעו לצוואר"

עודכן לאחרונה: 13.4.2023 / 9:45

עומר, תושבת נתיבות בת ה-17, הייתה כלואה ברכבה במשך ארבע שעות כשנקלעה לסערה בדרכים. "הייתי בתוך המכונית לבד, מסביב בוץ ולא ראיתי כלום, זה היה פחד אלוהים", שחזרה. "הייתי בטוחה שלא אצא מזה, כתבתי להורים שאני אוהבת אותם"

ניני עשור/אלי אשכנזי

עומר, תושבת נתיבות בת 17, נקלעה לשיטפון בדרכה חזרה מאילת - כשלדבריה לא היו בדרכים מחסומים משטרתיים. "כל הדרך לא היה משהו שגרם לנו לחשוד שנמצא ככה סערה ענקית", סיפרה בריאיון ב-103FM. מאז האירוע שהתרחש לפני שלושה ימים, היא לא נרדמת בלילות ומתעוררת מסיוטים. "הלילות לא פשוטים בכלל - אנחנו נרדמות וקמות מסיוטים בהם אנחנו שם, נחנקות ממים. מהרגע שהמים נכנסו ועד שחילצו אותנו עברו ארבע שעות. הייתי בתוך הרכב לבד, מסביב בוץ ולא ראיתי כלום. היו רגעים בהם המים הגיעו לי עד הצוואר. חברות שלי הצליחו לעלות לגג ואני לא הספקתי להגיב. זה היה פחד אלוהים. סיוט"

אל השיטפון נקלעה עומר וחברותיה כשעמדו בפקק ביציאה מאילת. "ביום שני בשעה חמש בערב יצאנו לכיוון הבית שלנו, עברנו הצפה ראשונה שהייתה יחסית גבוהה, אותה עברנו בהצלחה", שחזרה. "התקדמנו קדימה, עמדנו בפקק, הבנו שהפקק מאוד ארוך. הבנו שאנחנו רואות מולנו הצפה מאוד גדולה שאותה לא נצליח לעבור. התקשרנו להורים, אמרנו שאנחנו חוזרות לכמה לילות באילת, עשינו פרסה, וכשעלינו להצפה שהיינו בה בפעם הראשונה כנראה שהיא התחזקה או נהייתה יותר קשה כי אותה כבר לא יכולנו לעבור. אני לא הספקתי אפילו להגיב, כשלחצתי גז כבר לא היה גז. התחילו להיכנס מים לתוך הרכב בכמויות מטורפות. חברות שלי חשבו טיפה יותר ממני, עלו על הגג, אני לא הספקתי לצערי לעלות לגג. היה קצר ברכב".

שיטפונות בנחל עבדת שבנגב. 10 באפריל 2023. ליאור שויימר, רשות הטבע והגנים
שיטפונות בנחל עבדת שבנגב/רשות הטבע והגנים, ליאור שויימר

ברגע שהבנות הבינו כי עומר כלואה ברכב - הן התקשרו למשטרה. "היה קשוח להשיג אותם כי המים כבר הגיעו עד אמצע הרכב בערך, ואני ניסיתי לא לזוז כי כל תזוזה הכי קטנה שלי הרכב ממשיך לצוף על המים", אמרה עומר. "התקשרנו למשטרה וניסנו לדבר איתם. חשבנו שלא נצא מזה ומהאהובים שלנו. אני כתבתי לכל החברים שלי וההורים שלי שאני אוהבת אותם וכנראה לא אצא מזה. היינו בטוחות שלא נצא מזה. זה היה עד כדי כך ברמה הזו".

עוד בוואלה!

האחים שנסחפו למוות בשיטפון הובאו למנוחות, אביהם: "זה מה שרצה הגורל האכזר"

לכתבה המלאה

עם זאת, כעבור ארבע שעות הגיע מסוק חילוץ. "דיברתי עם נציגה מדהימה מהכבאות שהרגיעה אותי לאורך כל הזמן הזה, ניסתה לעזור לי ולהקשיב לי", סיפרה עומר. "ואז אני רואה את המסוק מולי. למרות שראיתי את המסוק היה לי פחד מאוד גדול שהם פשוט ייקחו את הבנות מהגג ולא ישימו לב שאני בפנים. רק אחרי חצי שעה שעה שהמסוק כבר היה במקום הוציאו אותנו. פתחו לי את הדלת שלי, הם היו על הגג. גם לא יכולתי לפתוח את הדלת מרוב הזרם והסחף שהיה. העוצמה שלו הייתה בעוצמה שאני לא יכולה להסביר במילים. הם פתחו לי את הדלת, טיפסתי וממש שלפו אותי מהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully