וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי המו"מ של הקואליציה בהידברות: "אולטימטומים לא ייצרו הסכמות"

עודכן לאחרונה: 11.4.2023 / 13:33

יממה לאחר פגישת הידברות נוספת בבית הנשיא, בליכוד פירסמו הודעה מטעם צוות המשא ומתן ותקפו את נציגי האופוזיציה: "קוראים לכל המפלגות לגלות איפוק, אחריות ולהבין את גודל השעה". מוקדם יותר המחנה הממלכתי ויש עתיד פרסמו את הקווים האדומים לפיהם יפעלו בכל התהליך

בווידאו: נתניהו: "נמצאים בתהליך של הידברות במטרה להגיע להסכמה רחבה"/מערכת וואלה!

בליכוד פירסמו היום (שלישי) הודעה מטעם צוות המשא ומתן של הקואליציה בנוגע להידברות במהפכה המשפטית. לפי ההודעה, הנציגים "עושים כל מאמץ כדי לקדם הסכמות רחבות סביב רפורמה משפטית ראויה. אנו באים לנהל משא ומתן בלב פתוח ונפש חפצה".

עוד טענו כי "הקואליציה עומדת על זכותה לקדם רפורמה שתבטיח את השבת האיזון מול הרשות השופטת כמקובל בעולם המערבי. הקואליציה מחויבת לקידום ההגנה על זכויות האדם בישראל ומקיימת משא ומתן בבית הנשיא כדי להגיע להסכמות שיפיגו חששות מוטעים מפני כל פגיעה בהן".

בהודעה תקפו את נציגי המשא ומתן מהאופוזיציה. "אולטימטומים והפרחת סיסמאות לתקשורת בתחילת הדיונים לא תייצר הסכמות. אנו קוראים לכל המפלגות לגלות איפוק, אחריות ולהבין את גודל השעה".

שיחות הדברות בנושא הרפורמה המשפטית בין קואליציה לאופוזיציה בבית הנשיא 28 במרץ 2023. קובי גדעון/ לע״מ, אתר רשמי
שיחת הידברות בין נציגי האופוזיציה לקואליציה בבית הנשיא, 28 במרץ/אתר רשמי, קובי גדעון/ לע״מ

ההודעה נמסרה לאחר העדכונים שהוציאו יש עתיד והמחנה הממלכתי על המתרחש במשא ומתן, בהן הובהרו התנאים, הדרישות והקווים האדומים של המפלגות.

אתמול התחדש המשא ומתן בבית הנשיא. משפטנים מטעם הקואליציה, יש עתיד והמחנה הממלכתי נועדו בניסיון לקדם הסכמות ולמפות את מוקדי המחלוקת המרכזיים, לקראת חידוש המשא ומתן הפוליטי אחרי החג.

בסוף הפגישה, שהתקיימה במשך כשלוש שעות, במחנה הממלכתי פרסמו הודעה בה הבהירו את דרישת המפלגה להתחיל את הדיונים בסוגיית הוועדה לבחירת שופטים, "בשל ההבנה כי מדובר בסלע המחלוקת והסכמה עליו תסלול את הדרך להסכמות נוספות".

הבוקר יש עתיד פירסמה הודעה מטעם צוות ההידברות לבית הנשיא, בה הציגו את עקרונותיהם להמשך ההידברות והבהירו שהם מבקשים לדון לא רק בוועדה למינוי שופטים, אלא דורשים חקיקה של חוק יסוד שפיטה, חוק יסוד חקיקה, וחוק יסוד זכויות אזרח ברוח מגילת העצמאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully