וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: "הפחיד למוות" את התרנגולות של השכן - ונשלח למאסר

עודכן לאחרונה: 12.4.2023 / 10:00

תושב סין שמכונה "גו המרטש" נשלח לחצי שנת מאסר לאחר שהבהיל את חיות המשק של שכנו בשתי הזדמנויות, וגרם להן להרוג אחת את השנייה. זאת, כנקמה על כך שהשכן ובת זוגו לקחו לטענתו את העצים שהיו שייכים לו

נשיא סין שי ג'ינפינג נפגש עם ולדימיר פוטין במוסקבה/רויטרס

התרנגול של השכן ירוק יותר? את הכינוי "גו המרטש" או "מבהיל התרנגולות מסין" כנראה מעולם לא שמעתם. ובכן, למרות שאין באמת אדם המכונה כך - אלו הם רק כינויים אפשריים לגו הסיני, שנשלח לחצי שנת מאסר לאחר שהפחיד "למוות" את 1,100 התרנגולות של השכן שלו.

אותו גו, שסירב להזדהות באמצעות שמו הפרטי, התגנב לחוות התרנגולות של שכנו, ז'ונג, והשתמש בפנס כדי להפחיד את התרנגולות, שהחלו להרוג זו את זו. כך דווח לפני כמה ימים ב"צ'יינה דיילי". למה הן הרגו האחת את השנייה? הן לא ממש התכוונו לזה, אבל תוך שהן נסות על נפשן מהאור ממנו כל כך חששו, התרנגולות נדחקו לפינת הלול - והחלו לרמוס זו את זו תוך שהן מנסות לברוח מהאור.

התקרית הדי מוזרה הזו הייתה מעין נקמה של גו בשכנו ז'ונג, שכעס עליו על כך שאשתו (של ז'ונג) גררה ולקחה את העצים שכרת, עצים שלטענת בני הזוג - היו שייכם להם.

תרנגולות ממתינות לשחיטה בוויטאנם. רויטרס, yes
יותר מ-1,100 תרנגולות נהרגו בעקבות ה"תרגיל" של גו/yes, רויטרס

נסער וכועס, גו התגנב לחווה של ז'ונג והבהיל את התרנגולות שלו בכך שהאיר עליהן באמצעות הפנס, מה שגרם למותן של 500 תרנגולות שרמסו זו את זו בבהלה. בפעם הראשונה, המשטרה עצרה את גו והורתה לו לשלם לז'ונג 3,000 יואן, שהם 436 דולר, אך גו לא נרתע.

גו חזר לחווה של ז'ונג פעם נוספת והשתמש באותה הטקטיקה, מה שהפעם - הוביל למותן של 640 תרנגולות נוספות, כך לפי הדיווח ב"צ'יינה דיילי". לפי הרשויות הסיניות, השווי של התרנגולות שנהרגו בתקריות עומד על 13,840 יואן, שהם 2,015 דולרים. בית המשפט בעיר הנגיאנג שבמזרח סין, קבע שגו גרם לג'ונג לאובדן רכוש, וגזר עליו שישה חודשי מאסר בפועל ושנת מאסר נוספת על תנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully