וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה זימנה לחקירה את רועי נוימן, אחד ממובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 15:48

נוימן זומן לחקירה בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו על השוטר שתועד מכה באלה מפגינה. כמה מפגינים התאספו מחוץ למטה המשטרה בתל אביב, שבו הוא נחקר, ושוחרר אחר כך ללא תנאים. עורכת דינו: "זו חקירה פוליטית"

רועי נוימן בדרך לחקירה במשטרה. 10 באפיל 2023. אורי סלע
רועי נוימן מגיע לתחנה בתל אביב, היום/אורי סלע

המשטרה זימנה היום (שני) לחקירה את רועי נוימן, אחד ממובילי המחאות נגד המהפכה המשפטית. זאת, בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו על שוטר רכוב על סוס שתועד מכה מפגינה. כמה מפגינים התאספו מחוץ למטה משטרת מחוז תל אביב, שם הוא נחקר, ואחר כך שוחרר ללא תנאים.

מחוץ למטה המשטרה אמר נוימן למפגינים: "הם התחילו, במקום לשמור עלינו מהטרור, מכל המתיחות הביטחונית, לחקור על ציוצים, חקירה שהיתה פוליטית נטו. אני לא אדבר על מה שהיה שם בפנים כרגע. הדבר הכי חשוב, תדעו שביום שבת כולנו בקפלן, נלחמים נגד הדיקטטורה".

המפגינים שהתכנסו מחוץ לתחנת המשטרה הניפו דגלי ישראל וקראו "אם לא יהיה שוויון נפיל את השלטון", ו"הגיע הזמן, שוויון מתחיל מכאן, סוף כל סוף העם שלי מוכן".

"במקום להיאבק בטרור, ולטפל באלימות ובהסתה המופנות מדי יום נגד מפגינים, במשטרה נטפלים למי שמנהלים מאבק דמוקרטי לא אלים", מסרה עורכת דינו, גבי לסקי. לדבריה, "זו חקירה פוליטית שנועדה לסתום פיות ולהלך אימים על מי שמשמיע ביקורת נגד השלטון ומתנגד לדיקטטורה. אלה פרקטיקות הלקוחות מדיקטטורות על מלא וכך תיראה המדינה אם ההפיכה המשטרית תעבור".

בציוץ שפרסם נוימן בשבוע שעבר בצירוף התיעוד, הוא כתב: "אנחנו נדאג לא רק שהשוטר הזה יעמוד לדין, אלא שיישב שנים ארוכות מאוד בכלא. אחרי שייצא מהכלא, נרדוף אותו שנים ארוכות. תזכרו את זה מה שקרה היום לא ייסלח, לא יישכח. ארורים מי שינסו לפגוע במחאה הדמוקרטית שלנו, ארורים, עכשיו ולכל חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully