וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מיהו "קצין הרווחה" של תחנת המשטרה הזאת בקליפורניה

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 13:26

פרסי הארנב נמצא על ידי השוטרת אשלי קרסון, שהיתה בסיור לילה שגרתי וראתה אותו באמצע השדרה עזוב. אף שמשימתו אינה להילחם בפשע או לצאת לסיורים, הוא ממלא תפקיד חשוב ביותר בתוך התחנה בתור חיה טיפולית שמסייעת לשוטרים

ארנב אבוד מצא תפקיד חדש בחייו כחיה טיפולית שתומכת בשוטרי תחנת המשטרה של העיר יובה בקליפורניה.

פרסי הארנב נמצא על ידי השוטרת אשלי קרסון שהיתה בסיור לילה שגרתי ב-21 באוקטובר וראתה אותו באמצע השדרה עזוב. קרסון לקחה אותו לאחר שראתה שהוא נראה אבוד ומבולבל. "הרעיון היה בהתחלה בדיחה אך לאחר מכן הוא נהפך רציני", אמרה צ'לסי מקרידי, אנליסטית בתחנה, שאימצה את הארנב לאחר שלא נמצא לו בית.

הארנב קיבל את השם "פרסי" או "הקצין הופס" ואף שמשימתו אינה להילחם בפשע או לצאת לסיורים, הוא ממלא תפקיד חשוב ביותר בתוך התחנה. "אני אוהבת את הפרווה הרכה שלו. אני חושב שזה מה שאני הכי אוהבת", אמרה הקצינה מישל ברזיל.

התואר הרשמי של פרסי הוא "קצין רווחה" של תחנת המשטרה של יובה. הוא אמור לסייע לשוטרים לשחרר מתחים שמצטברים בעבודה הקשה. "העובדה שאפשר להחזיק אותו, ללטף אותו ולרגע להתרחק ממה שקורה כאן ועכשיו ולהירגע היא קריטית לרווחה הנפשית של השוטרים", אמרה ברזיל.

פרסי הארנב בתחנת המשטרה יובה בקליפורניה והשוטרת אשלי קרסון שהצילה אותו. Yuba City Police Department, צילום מסך
פרסי ואשלי קרסון שהצילה אותו/צילום מסך, Yuba City Police Department

מאמצים נרחבים במשטרה להתמקד בבריאות הנפש והרווחה הכללית החלו ב-2022, אמרה ברזיל, ולפני כשבעה חודשים, הגיע הארנב התרפיה למחלקה משום מקום.

מקרידי העניקה לפרסי בית וגם משרד לצד המשרד שלה בתחנה, שבו כלוב, מזון וצעצועים. "הוא נמצא מחוץ לכלוב, הוא מסתובב חופשי", היא אמרה. הוא מגיע עם מקרידי לעבודה בכל יום, וממשיך לעבוד גם כשהיא לא נמצאת בתחנה כדי שהעובדים וה"משגרים" שעובדים משמרות לילה ואחראים על אזור מסוים במחוז ומעבירים את הקריאות לצוותי הסיור, יוכלו להתכרבל איתו.

"יש לכך יתרונות לטווח הארוך שאנו כבר מזהים", אמרה ברזיל. "הוא חבר פרוותי קטן ונהדר", אמרה קרסון. "אני הולכת לראות אותו בכל רגע שיש לי הזדמנות". המשטרה גם לוקחת את פרסי לאירועים קהילתיים ולבתי ספר. לדברי ברזיל, הארנב מסייע לגשר בין הקהילה לשוטרים, לבנות אמון ולהעלות חיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully