וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כותרות החדשות באיטליה זועקות על מות אלסנדרו פאריני

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 12:11

פאריני, שהתגורר ברומא, חגג את יום הולדתו ה-35 ב-21 בדצמבר. עורך הדין הצעיר שהתמחה במשפט מנהלי, הוא אהב לטייל ולפני כמה שנים אף טייל בירדן. הוא היה בתל אביב עם כמה חברים, דווח ב"לה סטמפה, "קוריירה דלה סרה" ו"לה רפובליקה"

אלסנדרו פאריני בן ה-35, שנהרג אמש (שישי) בפיגוע הטרור בטיילת בתל אביב היה עורך דין צעיר מצליח מרומא, כך אישר שר החוץ האיטלקי אנטוניו טאג'אני שבישר את הבשורה הנוראה לאביו של פאריני.

בנוסף לפאריני נפצעו בפיגוע הדריסה שבעה תיירים נוספים: גבר בן 74, גבר בן 39 ונערה בת 17 נפצעו בינוני, וגבר בן 54, אישה בת 70, גבר בן 31 ואישה בת 27 נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול רפואי באיכילוב. שלושה מהתיירים הגיעו מבריטניה ואחד מאיטליה.

פאריני חגג את יום הולדתו ה-35 ב-21 בדצמבר. עורך הדין הצעיר שהתמחה במשפט מנהלי, הוא אהב לטייל ולפני כמה שנים אף טייל בירדן. הוא היה בתל אביב עם כמה חברים, כך נכתב על קורבן הפיגוע בעיתונים המקומיים, "לה סטמפה" ו"קוריירה דלה סרה", שהחדשות מישראל פתחו את אתריהם. גם האתרים "איל מטינו" ו"לה רפובליקה", דיווח על הפיגוע בדף הבית.

פיגוע הדריסה אמש והפיגוע הקטלני מוקדם יותר בכביש הערבה זכו לסיקור בולט גם באתרים הבריטיים, מאחר ששתי האחיות ההרוגות בפיגוע הירי בערבה היו אזרחיות בריטיות, והמשפחה עלתה לישראל מבריטניה לפני זמן לא רב.

הנרצח בפיגוע בתל אביב: אלסנדרו פאריני, בן 35 מאיטליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלסנדרו פאריני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לה רפובליקה. טוויטר, צילום מסך
אתר לה רפובליקה/צילום מסך, טוויטר
קוריירה. טוויטר, צילום מסך
אתר קוריירה דלה סרה/צילום מסך, טוויטר

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, פאריני סיים בהצטיינות את לימודי התואר השני באוניברסיטת לואיס "גוידו קרלי" ב-2011. בתזה שלו הוא התמקד בתחום המסוי. לאחר סיום לימודיו, החל פאריני לעבוד בפירמה הבינלאומית קליפורד צ'אנס הלונדונית במחלקת למשפט מנהלי. ב-2019 קיבל את הדוקטורט הנכסף במשפט ציבורי באוניברסיטת תור ורגטה ברומא.

לאחר הלימודים, עבד פאריני בפירמת עורכי דין הבינלאומית קליפורד צ'אנס ברומא. הוא עסק בעיקר במשפט מנהלי ורגולטורי, בפרט בדיני חוזים ציבוריים, תחרות ותקשורת אלקטרונית, והיה חבר באגודה המנהלית הצעירה.

איל מטיני. טוויטר, צילום מסך
אתר איל מטיני/צילום מסך, טוויטר
הנרצח בפיגוע בתל אביב: אלסנדרו פאריני מאיטליה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אלסנדרו פאריני בירדן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מלשכתה של ראש ממשלת איטליה, ג'ורג'יה מלוני, נמסר: "מביעה תנחומים עמוקים על מותו של אלסנדרו פאריני, למשפחתו, לפצועים וסולידריות עם מדינת ישראל על הפיגוע הפחדני

"מורת רוח עמוקה מהפיגוע הפחדני בתל אביב", כתב משרד החוץ האיטלקי בציוץ. שגריר האיחוד האירופי בישראל, דימיטר צ'נצ'ב, צייץ בטוויטר: "חדשות קורעות לב על פיגוע נוסף היום, הפעם בטיילת תל אביב עם הרוג אחד וכמה פצועים. אני מגנה חד משמעית את האלימות הזו. מחשבותינו ותפילותינו עם משפחות הקורבנות והפצועים".

סולידריות וקרבה למדינת ישראל ולעם לפיגועי הטרור שהתרחשו בשעות הערב בתל אביב. אנו דוחים בתוקף שנאה, אנטישמיות ואנטי-ציונות ותובעים מחדש את זכותה של ישראל להתקיים", צייץ נשיא הסנאט האיטלקי איגנציו לה רוסה

שגריר ישראל באיטליה, אלון בר, צייץ:"ב לב שבור אנו חולקים את המסר של השר טאג'אני, שאישר כי ההרוג בפיגוע בתל אביב הוא אזרח איטלקי, אלסנדרו פאריני. אנו מנחמים את משפחתו של הקורבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully