וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בחיפה: בן 55 נורה למוות בהדר הכרמל, הרקע פלילי

עודכן לאחרונה: 8.4.2023 / 12:13

מוחמד זכארנה בן ה-55 נורה למוות ברחוב הרצליה שבעיר, וצעיר נוסף בן 18 נפצע קל במהלך אירוע הירי. במשטרה חושדים שהרקע לירי הוא קטטה שאירעה לפני כחודש בפיצוציה ברחוב הרצליה, שבבעלות בנו של המנוח. זכארנה הוא קורבן הרצח ה-44 בחברה הערבית מתחילת השנה

זירת הרצח בחיפה, 7 באפריל 2023. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח בחיפה, 7 באפריל 2023/דוברות משטרת ישראל

מוחמד זכארנה "אבו יוסף" בן ה-55 נורה אתמול (שישי בערב) למוות ברחוב הרצליה שבעיר, וצעיר נוסף בן 18 נפצע קל במהלך אירוע הירי. במשטרה חושדים שהרקע לירי הוא קטטה שאירעה לפני כחודש בפיצוציה ברחוב הרצליה, בניהול בנו של המנוח. זכארנה הוא קורבן הרצח ה-44 בחברה הערבית מתחילת השנה המסתמנת כעוד שנת שיא במספר הנרצחים הערבים בישראל.

זכארנה, במקור מהשטחים ומי שהיה מוכר למשטרה כבר מאירועי עבר, הוא קורבן הרצח ה-44 בחברה הערבית מתחילת השנה, המסתמנת כעוד שנת שיא בקצב הנרצחים הערבים בישראל. עולה כי רכב כחול כהה עצר ליד זכארנה בסמוך לאי התנועה שבפינת הרחובות הרצליה הנביאים ועמק הזיתים. שני גברים רעולי פנים ירדו מהרכב כשהם חמושים באקדחים, וירו בו מטווח קצר. לאחר מכן, השניים חזרו לרכבם והסתלקו לכיוון הכרמל. יצוין כי הצומת מפוקחת במצלמות אבטחה של עיריית חיפה, שאם פעלו כראוי אז קיים תיעוד לאירוע.

כוחות משטרה שהגיעו לזירת הרצח פתחו בסריקות אחר חשודים, ובמקביל פתחו בחקירה ואספו בזירה ראיות וממצאים, אך עד כה טרם נעצר איש. במשטרה חושדים שהרקע לירי הוא קטטה שאירעה לפני כחודש בפיצוציה סמוכה, שבניהול בנו של המנוח.

מוחמד זכארנה, בן 55 תושב חיפה שנרצח הלילה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המנוח מוחמד זכארנה, נורה למוות בידי אלמונים/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ביום שבת שעברה, גבר בן 38 נורה למוות במרכז ג'לג'וליה. זאת, שלושה ימים לאחר מקרה רצח של אדם אחר ביישוב. הקורבן נפצע אנוש, פונה על ידי צוות מד"א לבית חולים מאיר בכפר סבא שם בתום ניסיונות החייאה קבעו הרופאים את מותו.

כמה ימים קודם לכן, בנו של סגן ראש עיריית נצרת, רואיד עוואיסי נורה למוות בעיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע, כשהחשד הוא שמדובר ברצח על רקע סכסוך בין עבריינים.

עוד בוואלה!

הסכסוך בין החמולות שהוביל להצתת עשרה בתים בירושלים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • חיפה
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully