וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכסוך בין החמולות שהוביל להצתת עשרה בתים בירושלים

עודכן לאחרונה: 7.4.2023 / 19:59

שריפה פרצה היום בכעשרה בתים בשכונת סילוואן. לפי החשד, מדובר בהמשך הסכסוך בין שתי חמולות במקום, לאחר שבשבוע שעבר נורה בראשו צעיר בן 23 על רקע ויכוח על חניה - והיום נקבע מותו. משפחתו של היורה פונתה מוקדם יותר בשבוע מהכפר מחשש לפגיעה בהם

הצתות בסילוואן על רקע סכסוך בין חמולות, 7 באפריל 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

שריפה פרצה היום (שישי) בכעשרה בתים בסילוואן שבמזרח ירושלים. לפי החשד, מדובר בהצתה מכוונות על רקע סכסוך בין חמולות במקום, לאחר שבשבוע שעבר נורה צעיר בן 23, בן לאחת המשפחות, בעקבות ויכוח על חניה - והיום נקבע מותו. בכפר דאגו להוציא מוקדם יותר השבוע את בני החמולה של היורה מחשש שיפגעו.

צוותי כיבוי פעלו במקום במטרה לכבות את האש ולמנוע את התפשטותה לבתים נוספים, ובמטרה לסרוק אחר לכודים במבנים. מהמקום פונה על ידי צוותי רפואה אדם שנפצע בינוני כתוצאה מהשריפה. כוחות משטרה ומג"ב הוזעקו למקום והחלו בחקירת האירוע.

הצתות בסילוואן על רקע סכסוך בין חמולות, 7 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שריפות בסילוואן, היום/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לפני שבוע נורה בראשו בן ה-23, בן לחמולה גדולה במזרח ירושלים, לאחר שהיה מעורב במהומה שפרצה בעקבות ויכוח בין שני צעירים ממשפחות מיוחסות בכפר על מקום חניה. תוך זמן קצר הגיעו למקום קרובי משפחה משני הצדדים, והתפתחה המהומה שבה ירה בצעיר אחד המעורבים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה והצעיר הובא לבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים, שם קבעו היום את מותו.

מיד אחרי שנורה, יצאו עשרות בני משפחה מהחמולה של הצעיר שנפגע והחלו לתקוף את הבתים של החמולה ממנה הגיע הצעיר היורה. לילה שלם הושלכו בקבוקי תבערה והוצתו מכוניות ברחבי הכפר סילוואן, גם המשטרה שהוקפצה למקום התקשתה לעצור את המהומות שפרצו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully