וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח על חניה: סכסוך פרץ בין שתי חמולות במזרח י-ם; צעיר נפצע אנוש

4.4.2023 / 18:36

בבית החולים הדסה עין כרם נלחמים על חיי בן ה-23 שנורה בראשו, כשהיה מעורב במהומה שהחלה בעקבות ויכוח של שני צעירים ממשפחות מיוחסות בכפר סילוואן. לאחר שנפצע, משפחתו תקפה את בתי החמולה השנייה, השליכו בקבוקי תבערה והציתו מכוניות לילה שלם. "יש מתיחות גדולה"

בווידאו: בני חמולה גדולה במזרח ירושלים זרקו בקבוקי תבערה והציתו מכוניות לאחר שאדם מחמולה אחרת ירה בבן משפחתם/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים נלחמים על חייו של בן 23 שנפצע אנוש לאחר שנורה בראשו בליל שישי האחרון. הצעיר, בן לחמולה גדולה במזרח ירושלים, היה מעורב במהומה שהחלה בעקבות ויכוח של שני צעירים ממשפחות מיוחסות בכפר סילוואן על מקום חניה בכפר. תוך זמן קצר הגיעו למקום קרובי משפחה משני הצדדים ושם התפתחה המהומה שבה ירה על הצעיר אחד מהמעורבים. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

מיד אחרי שנורה, יצאו עשרות בני משפחה מהחמולה של הצעיר שנפגע והחלו לתקוף את הבתים של החמולה ממנה הגיע הצעיר היורה. לילה שלם הושלכו בקבוקי תבערה והוצתו מכוניות ברחבי הכפר סילוואן, גם המשטרה שהוקפצה למקום התקשתה לעצור את המהומות שפרצו שם.

חמולה גדולה במזרח ירושלים הציתה בתים לאחר שאחד מבני המשפחה נורה על ידי אדם מחמולה אחרת. 2 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אחד הבתים שהוצתו במזרח ירושלים על ידי החמולה של הצעיר שנורה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כמה מוכתרים ובכירים ממזרח העיר התערבו בסכסוך בניסיון להביא להסכמה בין החמולות, אך הצליחו לגרום לצדדים להפסיק את המהומות לשעה וחצי בלבד - שאחריהן חזרו העימותים לרחובות הכפר.

"מחכים לראות מה יקרה עם הילד שבבית החולים", סיפר בכיר בכפר לוואלה!, "יש מתיחות גדולה בין הצדדים ויהיה מאוד מורכב להגיע להסכמות ולרגיעה אם הוא חס וחלילה ימות". והוסיף כי אם ימות ייתכן כי המשפחה של היורה תיאלץ לעזוב את הכפר או שקיימת סכנה ממשית לחייהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully