וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות בתינוק בשרון: בן חמישה שבועות פונה עם שברים בגפיו, אביו נעצר

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 13:12

חקירת המקרה החלה לאחר שהתינוק הובא לבית החולים מאיר בכפר סבא עם פגיעות בגוף. בית המשפט האריך את מעצרו של החשוד ביממה נוספת

בווידאו: סייעת מהצפון מואשמת בתקיפת פעוטה: "הייתה מתעוררת עם סיוטים"/מערכת וואלה!

תושב גוש דן נעצר השבוע בחשד לאלימות כלפי בנו בן חמישה שבועות בלבד. מעצרו של החשוד הוארך היום (רביעי) היום ב-24 שעות נוספות. החקירה נפתחה לאחר שהתינוק הובא לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהוא סובל משברים בגפיו.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
ניידת משטרה. ארכיון/שלומי גבאי

לפני כחודשיים עצרה המשטרה תושב פתח תקווה בן 25 בחשד לפגיעה בבתו הפעוטה בת השמונה חודשים, לאחר שאובחנה בבית החולים עם דימומים ושברים פנימיים במספר חלקים בגוף. השוטרים הוזעקו למרכז הרפואי שניידר ועצרו את האב.

הפעוטה הובאה לבית החולים בשל בעיה נשימתית, אולם בבדיקה מקיפה של הצוות הרפואי נמצא כי סובלת מדימומים ושברים פנימיים. האב החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בעיר.

עו"ד ניצן ביילין שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את האב מפתח תקווה מסר: "מדובר באב מסור, שהזמין מד"א ברגע שהבחין שהילדה במצוקה. הוא נעצר בבית החולים כאשר הוא ליד מיטת בתו. בית המשפט, לאחר שעיין בחומרי החקירה ובמסמכים הרפואיים, קבע שאין חשד שמצדיק מעצר, וכי החבלות הן ישנות ומתקופה שהבת לא הייתה בחזקתו. על כן הורה על שחרורו. האב יוכל עכשיו לחזור להיות לצד בתו ואנו מקווים שהיא תחלים במהרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully