וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן פעילות ליד חברון: חייל נפצע בינוני מירי מחבל

עודכן לאחרונה: 5.4.2023 / 7:54

התפרעויות אלימות פרצו בכפר בית אומר, שבמהלכן נפתחה אש לעבר הלוחמים. החיילים הגיבו בירי, הנפגע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, משפחתו עודכנה בפרטים. צה"ל תיגבר את הכוחות באזור

חשד לפיגוע: 2 פצועים מדקירות בצומת צריפין, הדוקר נורה/נתיבי ישראל

חייל נפצע הלילה (רביעי) בינוני בפעילות מבצעית בכפר בית אומר שסמוך לחברון, הלוחמים השיבו באש לעבר מקור הירי. התפרעויות אלימות פרצו במקום, במהלכן הושלכו אבנים והובערו צמיגים. החייל שנפצע קיבל טיפול רפואי בשטח ופונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, משפחתו עודכנה על המקרה. צה"ל סורק אחר חשודים ומתגבר את הכוחות באזור.

פעילות כוחות צה"ל ביהודה ושומרון, 9 במרץ 2023. דובר צה"ל
פעילות צה"ל ביהודה ושומרון. ארכיון/דובר צה"ל

אתמול נפצעו שני לוחמים בפיגוע דקירה בצומת ניר צבי, סמוך למחנה צריפין. הלוחמים, מיחידות עוקץ והנדסה צבאית, נפצעו באורח קשה וקל. מצה"ל נמסר כי המחבל ניסה לחטוף את נשקו של אחד הלוחמים, שבתגובה נאבק בו ונשכב על הרובה. המחבל נתפס על ידי עוברי אורח.

מצה"ל נמסר כי המחבל הסתער על אחד הלוחמים, פצע אותו קשה, וניסה לחטוף את נשקו. על אף פציעתו, נשכב הלוחם על נשקו, ומנע ממנו לחטוף את הנשק. לבסוף, מסר צה"ל המחבל נעצר על ידי אזרחים שהגיעו למקום. צוותי מד"א העניקו טיפול רפואי לשני הלוחמים, הפצועים ופינו אותם לבית החולים אסף הרופא הסמוך. בהמשך השתפר מצבו של הלוחם, וירד לאורח בינוני. צה"ל מסר כי משפחותיהם עודכנו.

מתחקיר האירוע עולה כי המחבל הוא תושב חברון בעל אישור עבודה בהתיישבות יהודה ושומרון, ולא בישראל. עוד עולה מהתחקיר כי המחבל שהה כמה ימים בישראל. בינתיים, לא ברור עוד כיצד חדר המחבל את קו התפר והגיע לישראל. עד כה לא נפלסה אף אפשרות, ונרא כי סביר שהמחבל חדר באמצעות חצייה של פרצה בגדר או בדרך אחד המעברים. הסוגיה נמצאת בחקירת צה"ל, המשטרה ושב"כ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully