וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ונשיא איחוד האמירויות סיכמו "להיפגש בקרוב"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 19:23

בן זאיד אמר לנתניהו שהוא מעוניין לקדם את היחסים בין המדינות, והדגיש כי היחסים הם החלטה אסטרטגית שמדינתו קיבלה. בנוסף ציין כי איחוד האמירויות תעבוד עם ישראל ומדינות ערב כדי למנוע הסלמה באזור. שיחה זו מתקיימת שבוע לאחר פגישתו של הנשיא עם נפתלי בנט באבו דאבי

בווידאו: הנשיא הרצוג הגיע לביקור ראשון באבו דאבי/צלם: רועי אברהם, מקליט: בן פרץ/ לע"מ

הנשיא של איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, שוחח היום (שלישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וסיכם להיפגש איתו בקרוב. בנוסף בירך אותו ואת ישראל לרגל חג הפסח.

לשכתו של נשיא איחוד האמירויות מסרה כי השייח' אמר לנתניהו כי הוא מעוניין לקדם את היחסים בין המדינות, והדגיש כי היחסים עם ישראל הם החלטה אסטרטגית של מדינתו. כמו כן, במהלך השיחה אמר בן זאיד לנתניהו כי איחוד האמירויות תעבוד עם ישראל ועם מדינות ערב ומדינות נוספות בעולם כדי למנוע הסלמה באזור ולחזק את היציבות.

מוחמד בן זאיד, יורש העצר של אבו דאבי והשליט בפועל של איחוד האמירויות הערביות, בכינוס מועצת שיתוף הפעולה של מדינות המפרץ במכה, סעודיה, 30 במאי 2019. רויטרס
היחסים עם ישראל הם החלטה אסטרטגית של מדינתו. בן זאיד/רויטרס

בשבוע שעבר ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט פגש את בן זאיד באבו דאבי, בעוד נתניהו טרם הוזמן לפגישה רשמית. גורם שמעורה בפרטי הפגישה אמר כי היא נמשכה כמעט שלוש שעות. מדובר היה בפגישה הרביעית בין בנט לבן-זאיד בשנה וחצי. ראש הממשלה נתניהו היה אמור לבקר באבו דאבי בינואר אך ביקורו בוטל ומאז לא נקבע מועד חדש.

בפגישה שוחחו השניים על ההתפתחויות בישראל סביב המחאה נגד המהפכה המשפטית. בנט אמר לבן זאיד כי לדעתו המדינה דווקא תתחזק בעקבות האירועים וכי ההפגנות היו "סימן של חברה ישראלית חפצת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully