וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקלי תוקף את הנגיד: "חיבל בכלכלת ישראל"

עודכן לאחרונה: 4.4.2023 / 9:39

השר תקף את ירון בעקבות אזהרותיו מפני השלכות המהפכה המשפטית על הכלכלה. "המהלך שלו יותר פוליטי מכלכלי. הוא משרת את האליטות ולא את אזרחי ישראל"

גלנט לצד נתניהו: "צריכים להציג מול האויב חזית אחידה"/אריאל חרמוני, משרד הביטחון. איתי בית-און /לע"מ

השר עמיחי שיקלי תקף היום (שלישי) את הנגיד אמיר ירון בעקבות אזהרותיו החמורות מפני המהפכה המשפטית שמקדמת הממשלה. בריאיון לכאן רשת ב, אמר השר כי "המהלך שלו יותר פוליטי מכלכלי. הוא משרת את האליטות ולא את אזרחי ישראל".

"אני מאוד מצטער על ההתנהלות של נגיד בנק ישראל, ברגע שהוא הלך לרשת זרה ונתן שם נבואות זעם על כלכלת ישראל, הוא חיבל בה", אמר שיקלי על הריאיון שהעניק לאחרונה הנגיד לרשת CNN. "כלכלה היא יותר פסיכולוגיה, כשאתה בא ואומר יהיה פה חושך על פני תהום - אתה מייצר תמונת עתיד. התחזית שאתה אומר זו התחזית שאתה מייצר".

בהמשך, פרסם שיקלי הבהרה בטוויטר: "אמרתי הבוקר שנבואות הזעם של נגיד בנק ישראל לגבי הרפורמה המשפטית ובפרט החלטתו לדברר אותן ברשתות זרות מייצרות אפקט פיגמליון שמחבל דה פקטו בכלכלת ישראל. לא הבעתי שום ביקורת הנוגעת להחלטותיו המקצועיות בנוגע להעלאת הריבית".

אמיר ירון, נגיד בנק ישראל. יונתן זינדל, פלאש 90
אמיר ירון, נגיד בנק ישראל/פלאש 90, יונתן זינדל

ירון הזהיר אתמול כי הפגיעה הכלכלית מהמהפכה המשפטית עלולה להיות בשווי של 14 מיליארד שקל בממוצע לשנה. לדבריו, "אי-הוודאות סביב האירוע הזה היא מאוד מאוד גדולה. אם האירוע יישאר לאורך זמן רואים ירידה של כ-50 מיליארד שקלים פר שנה בטווח של השלוש שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully