וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעת דיבה על סך מיליון שקל נגד פעילי ליכוד שהאשימו את חילי טרופר בפדופיליה

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 19:14

אבירהם טל מיס, פעיל ליכוד מוכר בטיקטוק כינה את טרופר "פדופיל מסריח" וטען נגדו שהוא תרם כליה רק משום שנחשף. מירי ברבי שיתפה את הסרטון של טל ושאלה בהיתממות "זה אמיתי"? עוה"ד המייצגים את טרופר: השתלחות שקרית ושלוחת רסן, תוך פגיעה קשה בשמו הטוב

חילי טרופר בראיון באולפן וואלה! בתוכנית סופ"ש שלו עם טל שלו, צולם ביום חול, 2 בפברואר 2023/סטילס: ראובן קסטרו

ח"כ חילי טרופר הגיש היום תביעת דיבה על סך מיליון שקל נגד שני פעילי ליכוד מוכרים יחסית ברשתות החברתיות, אבירהם טל מיס ומירי ברבי. טל הפיץ סרטון שבו הוא טוען שטרופר הוא פדופיל, ושהעובדה שהוא נחשף היא זו שגרמה לו לתרום כליה.

בסרטון אמר מיס: "חילי טרופר, תסתכל לי בעיניים... איך אתה לא מתבייש לשבת עם הנשיא כשאתה יודע שאתה פדופיל, שנתפסת מתעסק עם ילדים קטנים וילדות קטנות... אתה חתיכת פדופיל מסריח, אתה חתיכת חרא, שעכשיו מסתובב ומתחבא מאחורי כל הרפורמה הזו. אתה יודע כמה שנים אתה צריך לשבת בבית סוהר". הסרטון הגיע, בעת הגשת התביעה, לקרוב ל-20 אלף צפיות. גם אחרי שנשלח למיס מכתב התראה, הוא פרסם סרטון שני, ושלישי, עם תוכן דומה.

אבירהם טל מיס, מתוך סרטון טיקטוק נגד חילי טרופר. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"תסתכל לי בעיניים". אבירהם טל מיס משתלח בטרופר בטיקטוק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ברבי שיתפה את הסרטון בחשבון הטוויטר שלה תוך כדי שהיא שואלת, כביכול בתמימות האם טרופר אכן פדופיל, וכך כתבה: "מה נסגר??? זה אמיתי??? אם זה לא אמיתי, חילי טרופר חייב לתבוע את האיש הזה. ואם לא, שחילי טרופר ישלם את חובו. אני ממש בשוק מהסרטון הזה!!! האמת צריכה לצאת לאור לכאן או לכאן!!! ".

בסיום כתב התביעה נגד השניים כותב עו"ד נבות תל צור ועו"ד אלרן דולב שמייצגים את טרופר: "אין להם לנבחרי הציבור אלא שמם הטוב, שבו תלוי אמון הציבור במילוי שליחותם כהלכה. שמם הטוב וכבודם של נבחרי הציבור אינו הפקר, ומן הראוי כי בית המשפט יאמר את דברו במקום שבו הוא נחשף להשתלחות שקרית ושלוחת רסן כלפי איש ציבור, תוך פגיעה קשה ובלתי צודקת בעליל בשמו הטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully