וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשתה היסטוריה: מונתה השופטת הראשונה עוטת חיג'אב בבית משפט עליון בניו ג'רזי

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 17:25

נדיה קחף, עורכת דין שנולדה בסוריה, נשבעה בטקס ההשבעה בשבוע שעבר עם עותק של הקוראן שירשה מסבתה: "אני רוצה שהדור הצעיר יראה שאפשר להיות אנשים מאמינים בלי לפחד"

נדיה קחף, עורכת דין שנולדה בסוריה, עשתה היסטוריה כשמונתה לשופטת הראשונה שעוטה חיג'אב בבית המשפט העליון של מדינת ניו ג'רזי בארצות הברית.

קחף מונתה לתפקיד על ידי מושל ניו ג'רזי פיל מרפי בשנה שעברה, על פי התקשורת המקומית. מנהיגי קהילה, כולל ראשי ערים, חברי מועצות, חברי ועדי בתי ספר ומנהיגים מאיגוד עורכי הדין המוסלמים של ניו ג'רזי, חתמו על מכתב במאי שקרא לסנאטורית קריסטין קורדו לקדם את המינוי. יותר מ-700 אנשים חתמו ע לעצומה ברשת בתמיכה במינוי של קאף.

נדיה קחף, עורכת דין מוסלמית חובשת חיג'אב, שמונתה לשופטת בבית משפט עליון בניו ג'רזי. GettyImages
נדיה קחף/GettyImages

קחף, האישה המוסלמית השלישית שמכהנת כשופטת בבית משפט עליון בארצות הברית, נשבעה בטקס ההשבעה בשבוע שעבר עם עותק של הקוראן שירשה מסבתה. "אני גאה לייצג את הקהילות המוסלמיות והערביות בניו ג'רזי בארצות הברית", היא אמרה בטקס. "אני רוצה שהדור הצעיר יראה שאפשר להיות אנשים מאמינים בלי לפחד. מגוון הוא החוזקה שלנו, ולא החולשה".

על פי אתר "ערב ניוז", קחף היא עורכת דין המתמחה בדיני משפחה והגירה. מאז 2003, היא חברה בוועד סניף ניו ג'רזי של המועצה ליחסים אמריקניים-איסלמיים (CAIR ), ארגון זכויות אדם מוסלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully