וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מח"ש פתחה בבדיקת התקרית בה הוכתה מפגינה בידי פרש משטרה

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 10:57

המפכ"ל שבתאי הנחה את מפקד מחוז תל אביב לתחקר את האירוע בו הוכתה אמש יעל ראובני בת ה-24 במהלך הפגנה באיילון. בתוך כך, המתלוננת הוזמנה לחקירה במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים ושבתאי הורה על הקצאת מצלמות קסדה לפרשים

בווידאו: יעל ראובני, מדריכת רכיבה טיפולית, הוכתה בידי פרש משטרה באיילון/מערכת וואלה!

מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי הנחה היום (ראשון) את מפקד מחוז תל אביב ניצב עמי אשד לפתוח בבדיקת האירוע שהתרחש אמש, בו הותקפה יעל ראובני בת ה-24 על ידי פרשים של המשטרה במהלך ההפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב.

מהמשטרה נמסר בנוסף כי המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בבדיקת האירוע וכי המתלוננת זומנה להגיש תלונה. בנוסף, הנחה המפכ"ל על הקצאה של מצלמות קסדה לפרשים על מנת לתעד אירועים עתידיים.

יעל ראובני שהוכתה על ידי פרש משטרה בהפגנה נגד המהפכה המשפטית באיילון. 1 באפריל 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יעל ראובני/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ראובני, מדריכה טיפולית בחוות סוסים השתתפה אמש בהפגנה בנתיבי איילון. לאחר האירוע תיארה את האירוע: "אני והשותף שלי היינו באיילון וניסינו להתפנות. סוס דרך לי על הרגל, חסמו אותי מהצד השני והתחילו להרביץ לנו עם השוט". "עשו עלינו אמבוש. ניסיתי להגיד משהו אבל לשוטר לא היה אכפת, רק אמר שנזוז", היא סיפרה.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי ראובני הכתה את הסוס באופן שסיכן אותו ואת הפרש ולכן הורחקה "תוך שימוש בכוח סביר". עם זאת, בהמשך ריככה המשטרה את תגובתה ואמרה שמפגינים אחרים פגעו בסוס וכי ראובני וחבר שלה שנכחו במקום איימו על הסוס.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גינה את האירוע. "מאוד לא אהבתי לראות את התמונות", אמר בן גביר בריאיון לכאן ב'. "בדרך כלל אני נותן גיבוי מקסימלי ללוחמים שלנו אבל במקרה הזה אני די מוטרד, אני מתכוון לפנות למפקד מחוז תל אביב ולבקש הבהרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully