וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הירי בתושב חורה בהר הבית: שביתה כללית במגזר הערבי

עודכן לאחרונה: 2.4.2023 / 9:50

בהמשך להכרזת ועדת המעקב העליונה, השביתה תלווה בעצרות ומשמרות מחאה מקומיות בתגובה לתקרית באל-אקצא: "הממשלה מתכננת לייצר עימות בירושלים שיהיה נוח לאג'נדה הקיצונית והמסוכנת שלה". המשטרה ממשיכה לטעון כי היה זה ניסיון פיגוע

בווידאו: ישיבת חירום במועצת חורה בעקבות חיסול תושב המקום ע"י מג"ב בירושלים/חוסיין אלעוברה – ערוץ הנגב

רשויות בציבור הערבי ישבתו היום (ראשון) בעקבות תקרית הירי שאירעה בסוף השבוע בהר הבית, כשצעיר בדואי מהנגב נורה למוות על ידי שוטרים שטוענים כי הוא ניסה לבצע פיגוע. השביתה היום, בהמשך להכרזת ועדת המעקב העליונה של ערביי ישראל, תלווה בעצרות ומשמרות מחאה מקומיות.

יו"ר וועדת המעקב, מוחמד ברכה, טען כי ההרוג, מוחמד אל-עסיבע, "נרצח בדם קר כחלק ממדיניות הכיבוש בירושלים המזרחית, נגד העם הפלסטיני בעיר ובכלל. אנחנו קוראים לאזרחים הערבים להגיע בהמוניהם למסגד אלאקצא בימים קדושים אלה".

לטענתו, הממשלה "מתכננת עימות בירושלים במטרה לייצר סדר יום פוליטי בישראל שיהיה נוח לאג'נדה הקיצונית והמסוכנת שלה".

מחבל ניסה לחטוף נשק מלוחם מג"ב ונורה למוות בירושלים. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת הירי בהר הבית, שישי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

המשטרה לא פרסמה עד כה תיעוד של הירי או של ניסיון חטיפת נשק לכאורה, אלא רק סרטון שבו נראה אל-עסיבא בן ה-26 צועד באזור שער השלשלת בעיר העתיקה. זאת על אף שהעיר העתיקה מרושתת במצלמות אבטחה. המפכ"ל קובי שבתאי והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר גיבו את השוטרים והם מתעקשים שהיה זה ניסיון פיגוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully