וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוריה: ישראל תקפה באזור דמשק; יועץ איראני נהרג, טהראן מאיימת בתגובה

עודכן לאחרונה: 31.3.2023 / 16:33

בפעם השנייה בתוך יומיים, דווח על שיגורי טילים בסביבות בירת סוריה. משמרות המהפכה הודו כי אחד מאנשיהם נהרג בתקיפה והבטיחו נקמה, ומשרד החוץ בטהראן טען כי התקיפות נועדו להסיח את הדעת מהמשבר הפנימי בישראל. בירושלים לא הגיבו

בניין שנפגע בתקיפה ישראלית בדמשק/רשתות חברתיות

סוריה האשימה הלילה (שישי) את ישראל בתקיפה באזור דמשק, בפעם השנייה בתוך יומיים, בעוד שמשמרות המהפכה של איראן אמרו כי אחד מאנשיהם נהרג בתקיפות ואיימו בתגובה. ישראל, כהרגלה, נמנעה מלהתייחס לדיווחים על התקיפות בסוריה אף שבאופן מוצהר היא מדגישה בכל עת שהיא פועלת למניעת התבססות איראן מעבר לגבול.

לפי התקשורת הרשמית בסוריה, התקיפה אירעה זמן קצר אחרי חצות, עם שיגור טילים לעבר פרברי דמשק - אזור שבו יש נוכחות משמעותית של יועצים איראנים וארגונים הנתמכים על ידי טהראן, בהם חיזבאללה. עוד דווח כי מערכות ההגנה האווירית יירטו כמה טילים, בתיאור דומה של התקיפות שאירעו אתמול.

מילאד חידרי, יועץ של משמרות המהפכה, חוסל בתקיפה ישראלית באזור דמשק, 31 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מילאד חידרי/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בשעות הבוקר, משמרות המהפכה הכריזו כי מילרד חידרי, שתואר בתור קצין ויועץ בארגון, נהרג בתקיפות. הארגון הבטיח לנקום על "המתקפה הפושעת". לפי הארגון הסורי לזכויות אדם, המזוהה עם האופוזיציה הסורית ופועל מבריטניה, נהרגו חמישה יועצים איראנים בתקיפה. הארגון, שמהימנות דיווחיו מוטלת בספק, ציין כי זו התקיפה השישית של ישראל בסוריה החודש.

עוד בוואלה!

ממשיכים להתקרב: אסד הגיע לביקור רשמי באמירויות

לכתבה המלאה
עשן מיתמר מנמל התעופה בחלב, 22 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
עשן מיתמר מנמל התעופה בחלב, 22 במרץ 2023/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

משרד החוץ של איראן גינה את התקיפות האחרונות של ישראל, וטען כי הן ניסיון להסיח את הדעת מהמשבר הפנימי סביב המהפכה המשפטית. משרד החוץ של סוריה גינה אף הוא את התקיפות האחרונות, והוסיף כי הוא ערוך "להגיב לכל התקפות נוספות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully