וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: תשעה חיילים הרוגים בהתרסקות שני מסוקי צבא בקנטקי

עודכן לאחרונה: 30.3.2023 / 17:04

שני מסוקי בלקהוק HH-60 התרסקו בשעה 10 בלילה שעון מקומי במחוז טריג ליד גבול טנסי, אמרו גורמים רשמיים בבסיס פורט קמפבל הסמוך. הצוותים טסו "במסגרת משימת אימונים שגרתית כשהתאונה קרתה". למרבה הצער, לא היו ניצולים

תשעה חיילים אמריקנים מהדיוויזיה המוטסת ה-101 נהרגו הבוקר (רביעי) נהרגו בתאונת מסוקים בדרום-מערב קנטקי. על פי מקור רשמי בצבא האמריקני, לא היו ניצולים בתאונה.

יש "כמה קורבנות" לאחר ששני מסוקים מהדיוויזיה התרסקו, נמסר מהצבא מוקדם יותר. שני מסוקי בלקהוק HH-60 התרסקו בשעה 10 בלילה שעון מקומי במחוז טריג ליד גבול טנסי, אמרו גורמים רשמיים בבסיס פורט קמפבל הסמוך. הצוותים טסו "במסגרת משימת אימונים שגרתית כשהתאונה קרתה", נכתב בדף הפייסבוק של הבסיס.

תחנת הרדיו המקומית WKDZ דיווחה כי 150 אנשי הצלה נשלחו לזירה. על פי עד ראייה שגר סמוך לזירת ההתרסקות, נשמעו שני פיצוצים גדולים. עד אחר אמר ל- WSMV-TV כי ראה מסוקים מפורט קמפבל טסים מעליו פעמים רבות, אך דבר מה היה שונה בשני המסוקים שהיו מעורבים בתאונה: "אמרתי לאשתי, 'ואו, שני אלה נראים מאוד קרובים הלילה' מסיבה כלשהי...כדקה לאחר מכן, המסוקים טסו מעלינו, והיה פיצוץ גדול בשמיים כאילו זיקוק התפוצץ. ואז כל שורת העצים הוארה".

שרידי הזנב של מסוק בלקהוק שהותיר אחריו כוח הקומנדו האמריקאי שחיסל את אוסמה בן לאדן, אבוטאבד, פקיסטן, 2 במאי 2011. רויטרס
מסוק בלהוק שהתרסק בפקיסטן במהלך המבצע לחיסול אוסמה בן לאדן, 2011/רויטרס

מיץ' מקונל, מנהיג המיעוט בסנאט, צייץ כי הוא "מזועזע לשמוע על תאונת המסוקים הצבאיים מעל קנטקי שבה היו מעורבים חיילינו האמיצים מהדיוויזיה המוטסת 101". הוא הוסיף כי משרדו נמצא בקשר עם הצבא והרשויות על הקרקע.

גורמים מהדיוויזיה מסרו בהצהרה כי "המוקד כעת הוא על החיילים המעורבים ומשפחותיהם". סיבת התאונה עדיין לא ידועה, אך לא נראה כי מזג אוויר היה גורם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully