וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר השביתה בנתב"ג: חברי ליכוד דורשים להפסיק את חברותו של יו"ר ועד רשות שדות התעופה

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 16:17

שלושה חברי ליכוד עתרו בדחיפות לבית הדין העליון של הליכוד בדרישה להפסיק את חברותו של פנחס עידן. זאת בעקבות החלטתו לעצור את ההמראות מנתב"ג כחלק מהשבתת המשק במחאה נגד הרפורמה המשפטית ביום שני. בנוסף, השר שיקלי מגייס חתימות במפלגה כדי להגיש עתירה נוספת נגדו

בווידאו: שביתה בנתב"ג כמחאה נגד המהפכה המשפטית/מירב כהן

שלושה חברי ליכוד עתרו היום (רביעי) בדחיפות לבית הדין העליון של הליכוד בדרישה להפסיק את חברותו של פנחס עידן, יו"ר ועד רשות שדות התעופה. זאת בעקבות החלטתו לעצור את ההמראות מנתב"ג כחלק מהשבתת המשק במחאה נגד הרפורמה המשפטית ביום שני.

בעתירה, שהוגשה על ידי יו"ר קבוצת הליברלים בליכוד אמיר וייטמן, יו"ר סיעת הליכוד בבני ברק יעקב וידר ויוסי יהודיין, חבר ליכוד נוסף, נטען כי עידן פעל בניגוד לחוקת הליכוד "כשסייע באופן חריג ובלתי הפיך למפלגות השמאל המתחרות לליכוד, עד כדי עצירת הרפורמה המשפטית החשובה וכפסע מהפלת ממשלת הימין בראשות הליכוד!".

במקביל, גם השר עמיחי שיקלי וחברי הכנסת בועז ביסמוט, משה סעדה ודן אילוז מגייסים חתימות של חברי ליכוד לעתירה נוספת שתדרוש להפסיק את חברותו של פנחס עידן שהכריז על "שביתה פוליטית בלתי חוקית שפגעה בכיסם של ישראלים רבים וביקשה לחבל בניסיון לקדם רפורמה נדרשת במערכת המשפט". עד כה גויסו כ-3000 חתימות במפלגה.

פנחס עידן בדיון פסילת מועמדים, כנסת, 5 במרץ 2019. שלומי גבאי
פנחס עידן, יו"ר ועד רשות שדות התעופה/שלומי גבאי

ואולם, לפי פרסום של מיכאל שמש בכאן 11 אתמול, לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו עמדה בקשר מול גורמים מטעם ההסתדרות לאורך יום השביתה במשק, ופעלה כדי שההסתדרות תפעיל על לחץ ותסייע לנתניהו פוליטית מול השותפים שהתנגדו לעצירת הרפורמה. בליכוד הכחישו את הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully