וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20.5 שנות מאסר למחבל שדקר גבר בן 67 ביפו

עודכן לאחרונה: 29.3.2023 / 15:11

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר את עונשו של המחבל, בני עודה שהיה בן 18 בזמן הפיגוע. זאת, לאחר שפצע בשנת 2021 גבר באורח בינוני כי רצה לפגוע ביהודים. לאחר הדקירה, נמלט למסגד וניסה לברוח לרשות הפלסטינית

בווידאו: תיעוד של פיגוע הדקירה ביפו/צילום: דוברות משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (רביעי) 20.5 שנות מאסר ו-180 אלף שקל פיצוי על המחבל, בני עודה, שדקר גבר בן 67 ביפו לפני כשנה וחצי ופצע אותו בינוני. עודה, תושב כפר טמון שעבד במסעדה בתל אביב, הורשע כחלק במסגרת הסגר טיעון שבו הודה במעשים.

על פי כתב האישום, שעודה הורשע לפיו, ב-21 בנובמבר 2021 נכנס עודה לארץ באופן לא חוקי, כשהחליט לרצוח יהודים משום שהם יהודים. הוא הצטייד בסכין וחדר לארץ דרך פרצה בגדר באזור טול כרם. כשהגיע עודה ליפו, הוא שוטט בעיר ואז הבחין בבני זוג מבוגרים שצעדו יחד, הוא נצמד לגבו של הגבר ודקר אותו בגב, בצוואר ובחזה.

זירת דקירת גבר ביפו, 21 בנובמבר 2021. ראובן קסטרו
זירת הפיגוע ביפו. נובמבר 2021/ראובן קסטרו

הגבר ניסה להתגונן אבל עודה לא הרפה, וברח כשהיה משוכנע כי קורבנו ימות מפצעיו. הוא הסתתר במסגד ברחוב קדרון ויצר קשר עם נהגי הסעות, כדי שיסייעו לו להימלט לשטחי הרשות הפלסטינית. בתיעוד האירוע נראה המחבל, שהיה בן 18 בזמן הפיגוע, צועד מכיוון הים ביפו, מגיע לבני הזוג, שולף סכין, דוקר אותם ונמלט למסגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully