וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני צעירים מראשל"צ מואשמים שפיתו אדם, ואז הכו ושדדו אותו

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 19:40

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד זוהר כהן בן ה-24 והודיה פיליסיאן, בת ה-34 לאחר שאלו הגיעו לדירת המתלונן ותקפו אותו. לאחר שזה הוכה ונפצע, השניים גנבו מהדירה 5,000 שקלים וטלפון נייד. "המשיבים ניצלו אדם בחולשתו. הקורבן מצא עצמו חבול ומושפל", נכתב

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד זוהר כהן, צעיר בן 24 מראשון לציון, ונגד הודיה פיליסיאן, בת 34, גם היא תושבת ראשל"צ. השניים מואשמים שהכו ושדדו אדם בדירתו, וזאת לאחר שפיליסיאן פיתתה אותו. במקביל, בית המשפט ביקש להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים המתנהלים נגדם.

מכתב האישום עולה כי לפני חודש, המתלונן סיכם עם פיליסיאן לקיים מפגש מיני תמורת תשלום. השניים קבעו להיפגש במועדון בפתח תקווה בו בילו יחד במשך כשעה וחצי. לאחר הפגישה, השניים עזבו והגיעו למלונית בעיר, שם שכר המתלונן חדר עבור המפגש.

ניידות משטרה. שלומי גבאי
"המשיבים ניצלו אדם קל טרף, בחולשתו". כתב אישום נגד שני צעירים מראשל"צ/שלומי גבאי

בעת ששהתה במלונית יחד עם המתלונן, פיליסיאן התכתבה עם כהן והשניים סיכמו לשדוד את המתלונן. כשהגיעו המתלונן והנאשמת יחד לדירתו שבבני ברק, פיליסיאן צילמה והעבירה לכהן תמונה של רחבת הכניסה לבניין של המתלונן, לצד כתובת הדירה, כדי שזה יבוא למקום וישדוד איתה את המתלונן בדירתו.

כשכהן הגיע לבניין, פיליסיאן הכווינה אותו בהודעות ואף פתחה עבורו את דלת הכניסה. לאחר מכן, כהן נכנס לדירה והכה את המתלונן בראשו. לאחר שזה הוכה ונפצע, כהן ופיליסיאן גנבו מהדירה 5,000 שקלים, טלפון נייד ועזבו את המקום.

כתוצאה מהתקיפה, למתלונן נגרמו שברים באזור הלסת, הוא טופל בבית החולים ונאלץ לעבור עבר ניתוח. "המשיבים ניצלו אדם קל טרף, בחולשתו, תוך שהמשיבה פיתתה אותו ליפול למלכודת, בתיאום עם המשיב, שהכה בו, ללא רחם, בדירתו. קורבן העבירה מצא עצמו חבול ומושפל, לאחר שהמשיבים התאכזרו אליו, הפעילו כלפיו אלימות ונטלו את כספו", נכתב באישום שהגיש עו"ד מתן מיטל, המייחס לשניים עבירה של שוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully