וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף מהכביש הראשי לשול: כך סוכלה הברחת עשרות קילוגרמים של סמים ממצרים

עודכן לאחרונה: 28.3.2023 / 16:33

כתב אישום הוגש נגד סולימאן, אעיד ומוחמד אלקשחר, בגין ייצוא, ייבוא וסחר של קוקאין וחשיש. לפי האישום הם חיכו למבריחים מהצד המצרי, אספו את החבילות, ונסעו. אלא שבהמשך נתקלו במחסום משטרתי - ונעצרו בתום מרדף בכביש 90

בווידאו: תיעוד מעצרם של סוחרי הסמים בגבול מצרים/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש אתמול (שני) נגד סולימאן אלקשחר, אחיו אעיד ובן דודו מוחמד בגין ייצוא, ייבוא וסחר בסמים והפרעה לשוטר בעת מילוי תפקידו. לפי האישום, בתחילת החודש, השלושה הבריחו בשיתוף פעולה עם תושבי מצרים 12.5 ק"ג של קוקאין ו-12 ק"ג חשיש. סולימאן ואעיד נאשמים גם בשיבוש מהלכי משפט ומעשה פזיזות ורשלנות.

שלושת הנאשמים הגיעו לגבול בצד הישראלי עם רכב גנוב וחיכו שהמבריחים מהצד המצרי יגיעו לגדר. הם אספו את חבילות הסמים, כפי שתיאמו איתם טלפונית ונסעו משם. בכביש 90 נערכו כוחות משטרה לחסום את דרכם ופרסו מחסום דוקרנים.

תיעוד מעצרם של סוחרי הסמים בגבול מצרים
28.03.23. דוברות משטרת ישראל
תיעוד מהניידת בזמן המרדף אחר החשודים/דוברות משטרת ישראל

כשהבחינו המבריחים בדוקרנים בכביש, אחד מהם יצא מהרכב והחל לברוח ברגל. השוטרים, מיחידת מגן של מרחב הנגב, רדפו אחריו ומצאו אותו כשניסה להתחבא בשיחים באזור. השניים שנשארו ברכב ניגחו את הרכב המשטרתי ופרצו את מחסום הדוקרנים, ומיד לאחר מכן החל אחריהם מרדף.

אעיד יצא מרכבו והחל בבריחה רגלית, הוא נעצר כשאחד השוטרים בעט בו ברגל והפיל אותו. סולימאן שנשאר ברכב נעצר אף הוא על ידי ניידות משטרה שחסמו אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully