וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניגוד לשאר המוסדות האקדמאיים: אוניברסיטת אריאל תמשיך את הלימודים כרגיל

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 19:43

יו"ר ארגון העובדים באוניברסיטה הודיעה כי הלימודים לא יופסקו והסגל לא ישבות במחאה על המהפכה המשפטית. לדבריה, "מדובר בשביתה פוליטית, אנחנו לא מאמינים בה". מנכ"ל הנהלת ההסתדרות הלאומית: "חובה על כולנו דווקא בעת קשה זו לשמור על עמודי התווך של המדינה"

הפגנות בירושלים/אור אדר, תנועת רגבים

אוניברסיטת אריאל הודיעה הערב (שני) כי הלימודים בה יימשכו כרגיל, בניגוד לשאר המוסדות האקדמאיים בישראל ששובתים במחאה נגד המהפכה המשפטית. "מדובר בשביתה פוליטית, אנחנו לא מאמינים בה ולא בדרך שלה", הסבירה יו"ר ארגון העובדים באוניברסיטה, חמדה חדי.

"במשך שנים ראשי האקדמיה בישראל הפלו לרעה את האוניברסיטה באריאל תוך מתיחת ביקורת לא עניינית ועל כן קריאתם לפעולה משותפת היא לא פחות ממוסר כפול", המשיכה חדי. "עובדי אוניברסיטת הגיעו ברובם המוחלט הבוקר לעבודה וימשיכו לפעול על פי צו מצפונם".

אוניברסיטת אריאל. ויקיפדיה -Ariela1982, אתר רשמי
אוניברסיטת אריאל/אתר רשמי, ויקיפדיה -Ariela1982

מנכ"ל הנהלת ההסתדרות הלאומית, איתמר שרוני, מתח ביקורת על החלטת האוניברסיטאות על השבתה: "דווקא בשעות כה רגישות אלו לאחדות העם ולמשק הישראלי פועלת הנהלת האוניברסיטה להעצים את הפגיעה במשק. אנו חווים ימים מורכבים, כואבים וחסרי תקדים לחברה הישראלית. אנו עדים לפגיעה אנושה בחברה הישראלית, בכלכלה ובחוסן של כולנו. אירועי הבוקר מעמידים את המשק, ערב חג הפסח, בסכנה קיומית וחובה על כולנו דווקא בעת קשה זו לשמור על עמודי התווך של המדינה".

בתום ישיבה מיוחדת שקיימו אמש ראשי אוניברסיטאות המחקר בישראל, אחרי הדחת שר הביטחון יואב גלנט, הוחלט כי כלל האוניברסיטאות ייעצרו היום את הלימודים. "הליך החקיקה חותר תחת יסודות הדמוקרטיה הישראלית ומסכן את המשך קיומה", נכתב בהודעה המוסדות האקדמאיים. "אנו קוראים לראש הממשלה ולחברי הקואליציה, לעצור את החקיקה לאלתר ולהיכנס מיידית להתדיינות על מנת להגיע למתווה מוסכם ורחב". להחלטה על עצירת הלימודים באוניברסיטאות הצטרפו מכללות רבות ברחבי הארץ, בהן המכללה האקדמית ספיר, בצלאל, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכללת רופין, מכללת תל חי, שנקר והמכללה למנהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully