וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים מהציונות הדתית נגד עצירת החקיקה: "מיעוט לא יכול לכפות את דעתו באלימות"

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 15:49

בכירי הרבנים, וביניהם שלמה אבינר, שמואל אליהו, אליקים לבנון ועוד קראו להגיע להפגנה בירושלים נגד עצירת חקיקת המהפכה המשפטית. "לא נרפה את ידינו מלפעול למען תיקון מתחייב"

בווידאו: לאחר פיטורי השר גלנט המוני מפגינים מוחים מחוץ לביתו של ראש הממשלה/צילום: רוני כנפו

בכירי הרבנים בציונות הדתית פרסמו היום (שני) קריאה לצאת להשתתף בהפגנה שתיערך היום בירושלים נגד עצירת החקיקה של המהפכה המשפטית. על המכתב חתומים הרב שלמה אבינר, הרב שמואל אליהו, הרב דוד חי הכהן, הרב אליקים לבנון, הרב יגאל לוינשטיין, הרב דב ליאור ועוד.

"לא יעלה על הדעת שהמיעוט יכפה את דעתו באלימות וביצירת אנרכיה ברחובות", כתבו הרבנים. "אחים אנחנו, נמשיך ונאהב איש את רעהו ללא סייג וגבולות אך אהבתנו לאחינו לא תרפה את ידינו מלפעול למען תיקון מתחייב למען עמו ונחלתו".

הפגנת ימין בעד ההישברות על הרפורמה המשפטית, גן הפעמון, ירושלים, 18 בפברואר 2023. מטה הפגנת הימין, אתר רשמי
הפגנה בתל אביב בעד הידברות על המהפכה המשפטית. שבוע שעבר/אתר רשמי, מטה הפגנת הימין

בתוך כך בקבוצות של פעילי ימין יצאו היום קריאות לעלות לירושלים ולהפגין נגד מתנגדי המהפכה המשפטית. הארגונים "פייק ריפורטר" ו"הבלוק הדמוקרטי" ניטרו את הקבוצות ומצאו כיצד קוראים פעילי ימין לנהוג באלימות נגד המפגינים. "שמאלנים צריך לגמור", כתב אחד הפעילים בקבוצת טלגרם. "לנסוע עליהם עם ג'יפ. תעלו שיירות עם רכבים ותעמדו מול השמאל, נחריב אותם היום".

פעיל אחר כתב: "השמאל רוצה לעשות הפיכה. הם רוצים שנמשיך להיות העבדים שלהם לעד. הם פתחו במלחמה מולנו, הם יקבלו מלחמה בחזרה". מפגין אחר שכתב באחת מקבוצות פעילי הימין הוסיף כי "מתי ההפגנה? בא לאנוס אותם. אנרכיסטים מזוינים, לשבור להם את הרגליים". גורם במשטרה אמר כי "משטרת ישראל מכירה את כל הפרסומים ברשתות החברתיות הנוגעות לכוונות כאלה ואחרות של גורמים שונים. אנחנו מטפלים בכל פרסום כזה לא נאפשר פגיעה באיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully