וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלית שניצלה מעונש מוות באמירויות: "מודה לכולם"

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 12:41

פידא כיואן אמרה לוואלה! כי היא "מרגישה הכי כיף בעולם", בעקבות שחרורה ממעצר בנסיכות. אמה: "אני לא מאמינה עדיין שהבת שלי חזרה"

בווידאו: משפחתה של פידא כיואן מגיבה לביטול גזר דין/מערכת וואלה
פידא כיואן הישראלית שנעצרה באיחוד האמירויות ונגזרה עליה גזר דין מוות בעקבות אחזקה של חצי קילו קוקאין. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
פידא כיואן/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

הישראלית שנידונה לעונש מוות באיחוד האמירויות הערביות וקיבלה חנינה אמרה כי מודה לכל מי שפעל למען שחרורה. "מרגישה הכי כיף בעולם. תודה לאל, תודה לאמא ותודה לכולם", אמרה היום (ראשון) פידא כיואן לוואלה! בהתייחסות ראשונה לשחרורה, טרם מסיבת עיתונאים שמתכננת המשפחה להמשך.

"אני מרגישה בעננים", אמרה לוואלה! האם סבאח. "אני לא מאמינה עדיין שהבת שלי חזרה. ברוך השם, יש ניסים. לי הייתה אמונה באלוהים לאורך כל הדרך שהוא יעזור לנו כי אנחנו אנשים נורמטיביים לא בתוך העניינים האלו ושלא קשורים לדברים כאלה בשום אופן. אין לי מילים. מה אני אגיד? המפגש היה מרגש מאד כמובן. קפצנו עליה. התחבקנו. התנשקנו. הרחתי את הריח של הבת שלי. אני עדיין לא מאמינה שעברנו את זה. אנחנו כולנו עדיין בסערת רגשות. קשה לנו לעכל. גם לה עדיין קשה ולא מרגישה כל כך טוב אבל היא עם המשפחה. הדרך משדה התעופה הביתה שלוקחת שעה לקחה שלוש שעות. כל רגע עצרנו, התחבקנו ושוב המשכנו בנסיעה. ככה רק בחמש בבוקר הגענו הביתה. עדיין לא ישנו ולא כלום".

היא סיפרה כי "רק אתמול נודע לנו שהיא חוזרת הביתה. התקשרו ממשרד החוץ ומסרו לנו ויצאנו מיד לנתב"ג". היא ביקשה להוסיף, "אני מברכת את אלוהים שעזר לנו ואת נשיא המדינה יצחק הרצוג ואת השיח מוחמד בן זאיד ועורכי הדין שלנו תמי אולמן ושאדי סרוגי' וכל מי שעזר ותרם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully