וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד הפצועים בפיגוע בחווארה: "חיפשנו מחסה, לא זיהינו מי ירה"

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 10:07

הלוחם אילון צובל סיפר לוואלה! כי תוך כדי הירי "הבנו שנפגענו, קראנו לטיפול". לדבריו, "צריך להגיד תודה גדולה לבורא עולם, למג"ד שלי ולתאג"ד של הגדוד שלי". האב: "האפוד הציל את החיים שלו"

פיגוע ירי בחווארה/מערכת וואלה!

אחד החיילים שנפצעו בפיגוע הירי בחווארה סיפר כי הכוח במקום שמע יריות - ולא זיהה מי ירה עליו. "אני בסדר, ושעם ישראל יהיה חזק", אמר אילון צובל לוואלה!. "אנחנו תגברנו בחווארה ואבטחנו את הציר עבור החיילים שם כדי שלא יחזור מה שהיה. מה שקרה זה ששמעתי יריות ואז חיפשנו מחסה, לא זיהינו כלום, לא זיהינו מי ירה עלינו. תוך כך הבנו שנפגענו, קראנו לטיפול ותוך פחות משתי דקות כבר הגיעו וטיפלו בנו. זה נס, ברור. צריך להגיד תודה גדולה לבורא עולם, למג"ד שלי ולתאג"ד של הגדוד שלי. את זה צריך לשים בראש".

אילון צובל, חייל כפיר, נפצע בחווארה. באדיבות המצולמים
אילון צובל, חייל כפיר, נפצע בחווארה/באדיבות המצולמים

אביו, דורון, שיחד עם האם נעמה יושבים לצד מיטת בנם אמר לוואלה! כי "אילון נפגע מירי מרכב חולף ותודה לאל היה עליו אפוד קרמי שהציל לו את החיים". לדבריו, "הוא עם רסיסים וחור בריאה שדורש ניקוז, בעזרת השם היום יעבירו אותו למחלקה עצמה".

על מה שעבר עליהם מאז אמש הוסיף: "ממש עם יציאת שבת אילון התקשר עם סוג של ריכוך הידיעה, כשבקולו הוא מודיע לנו על הפציעה. הוא אמר 'נפצעתי, אני בהכרה, בואו לבקר אותי בבית החולים בילינסון. הוא לא סיפר על מה הפציעה והאמת היא שרק בהמשך, בדרך הארוכה מהקריות לבית החולים אז קצינת הנפגעים עדכנה אותנו וזה קצת הרגיע אותנו שכמובן הוא בטיפול, שעשה סי.טי. וככל הנראה לא חדר כדור לתוך החזה, אלא רק פגע בו מבחוץ".

עוד אמר האב כי "הטיפול שהוא והמשפחה מקבלים פה מצה"ל בנוסף לבית החולים הוא ממש מעטפת, גם קצינות נפגעים גם מפקדת ר"מ 2, מנהל בית החולים וסגנית המנהל, כולם מעורבים, כולם מטפלים, כולם שואלים לשלומו ומעדכנים אותנו סביב השעון, ממש ממש חבל על הזמן".

עוד בוואלה!

גורם צבאי על הפיגוע בחווארה: המחבל ירה על אוטומט - הלוחמים לא הספיקו להשיב אש

לכתבה המלאה
פיגוע ירי, חווארה, 25 במרץ 2023. ללא, TPS
פיגוע ירי, חווארה, 25 במרץ 2023/TPS, ללא

אילון הוא בן אמצעי במשפחה בת חמישה ילדים. בוגר ישיבת בני עקיבא 'פרחי אהרן' בקרית שמואל, שכונה של העיר חיפה, שם מתגוררת המשפחה. הוא תלמיד ישיבת שדרות של ישיבות ההסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully