וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנות מול הכנסת וחסימות: "שבוע השיתוק הלאומי" של מתנגדי המהפכה המשפטית

עודכן לאחרונה: 26.3.2023 / 9:20

לקראת השבוע הגורלי בכנסת, מארגני המחאות הודיעו על "עליית מדרגה" שתגיע לשיאה ביום שלישי. ברביעי מתוכננת מחאת ענק מחוץ לכנסת בירושלים, ולמחרת המארגנים מכינים "אירוע שיבוש" בהפתעה

בווידאו: מאות אלפים הפגינו ברחבי הארץ/צילום: ראובן קסטרו, אבי רוקח, אורי סלע

מארגני ההפגנות נגד המהפכה המשפטית נערכים לקראת "שבוע השיתוק הלאומי", שבמהלכו הם מתכננים לקיים הפגנות ענק בירושלים. המארגנים הודיעו כי במהלך היום ומחר "נהיה בכל מקום שחברי הכנסת והשרים נמצאים ונשתק את סדר יומם. נגיע אליהם לכל מקום ונבהיר להם שהדיקטטורה לא תעבור במשמרת שלנו".

ביום שלישי אמורים להגיע אירועי המחאה לשיאם, ולפי המארגנים, תהיה זו "עליית מדרגה" בהשוואה להפגנות הקודמות. ברביעי יתקיים "אירוע שיתוק משמעותי" בשעות הבוקר, ולאחר מכן תיערך הפגנה מול הכנסת בירושלים. למחרת, מארגני המחאות אמרו כי יתקיימו אירועי מחאה "שאיננו יכולים לחשוף כעת".

"אנחנו נכנסים לשבוע הגורלי בהיסטוריה של מדינת ישראל. ממשלת חורבן הבית קורעת את העם, מפרקת את הצבא ואת הכלכלה הישראלית", אמרו מארגני המחאה. "מול הניסיון להפוך את ישראל לדיקטטורה יתייצבו מיליונים ברחובות ויגנו על מדינת ישראל ועל מגילת העצמאות.

"חובה על כל אזרח ואזרחית שרוצים לחיות בדמוקרטיה חייבים לצאת לרחובות, להתנגד בכל מחיר לדיקטטורה ולשתק את המדינה. אנו לא מפחדים מדרך ארוכה, עם ישראל ינצח - הדמוקרטיה תנצח".

מעצרים במהלך הפגנה נגד המהפכה המשפטית, נתיבי איילון, תל אביב, 23 במרץ 2023. ניב אהרונסון
מעצרים במהלך הפגנה נגד המהפכה המשפטית, נתיבי איילון, תל אביב, 23 במרץ 2023/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully