וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משמיץ, וטועה: יאיר נתניהו ניסה להגיב לבתו של אלי כהן, אך דיבר על רון ארד

עודכן לאחרונה: 25.3.2023 / 19:59

"לא ייאמן!", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו בהתייחס לפרסום לפיו בתו של המרגל תנאם בהפגנה נגד המהפכה המשפטית. "בג"ץ כפה על המדינה לשחרר אישי בטחון לבנונים ולהחזיר אותם ללבנון, ובכך אבד הסיכוי היחיד להביא לשחרורו של רון ארד!. כעבור כמה דקות, מחק את הפוסט

בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יאיר נתניהו, הגיב הערב (שבת) לפרסום לפיו בתו של המרגל אלי כהן תנאם בהפגנה נגד המהפכה המשפטית בתל אביב. אולם, כשהעביר את הביקורת, תוך האשמה של בג"ץ, התבלבל נתניהו והתייחס לסיפורו של רון ארד.

"לא ייאמן!", כתב בחשבון הטוויטר שלו. "בשנות ה-90 צה"ל הצליח ללכוד אישי ביטחון לבנונים בכירים אשר עברו עבור איראן, כאשר המטרה הייתה להשתמש בהם כקלף מיקוח למען שחרורו של רון ארד! בג"ץ כפה על המדינה לשחרר אותם ולהחזיר אותם ללבנון, ובכך אבד הסיכוי היחיד להביא לשחרורו של רון ארד!", כתב, כשהוא מגיב על הפוסט בו תמונתה של בתו של המרגל כהן.

כעבור כמה דקות, מחק את הציוץ.

ציוץ של יאיר נתניהו, 25 במרץ 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ניסה להעביר ביקורת, והתבלבל בין רון ארד למרגל אלי כהן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סופי בן דור, בתו של המרגל אלי כהן, תנאם הערב בהפגנה המרכזית בקפלן. "אני מזועזעת ממה שקורה, אני כועסת, אני רותחת ולא יכולה לעמוד מנגד" טענה בן דור. "זה מחטף אגרסיבי שמכבסים אותו במילים וקוראים לו 'רפורמה'. זו מהפכה שלטונית חד-צדדית, אלימה ודורסנית". על אביה, שנודע כאחד מגדולי המרגלים הישראלים שתרם רבות למודיעין הישראלי, אמרה: "גדלתי עם הערכים שלו, של מסירות, כנות, נתינה אין סופית ואהבת הארץ. אם אני הבת שלו - אני חייבת להשמיע את הקול שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully