וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 40 הואשם בצילום עשרות אלפי תמונות אינטימיות של קטינים ביניהם הבן שלו

עודכן לאחרונה: 27.3.2023 / 18:26

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב אשקלון שצילם אלפי תמונות "בעלות אופי מיני" של קטינים וקטינות, אחריהם הוא נהג לעקוב במרחב הציבורי. עוד הוא מואשם בהפצת חלק מאותם תמונות וסרטונים בדארקנט

אזיקים. ShutterStock
אזיקים/ShutterStock

מחלקת הסייבר בפרקליטות הגישה היום (חמישי) כתב אישום נגד גבר כבן 40 מאשקלון, המואשם בצילום של אלפי תמונות וסרטונים "בעלי אופי מיני" בהם תועדו קטינים וקטינות. לא זו בלבד, הוא מואשם שהפיץ חלק מאותם תמונות וסרטונים בדארקנט. במקביל, בית המשפט הורה על הארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, הנאשם החזיק בהתקני זיכרון ובמחשבים שלו, למעלה מ-100 אלף תמונות וסרטונים של קטינים ובעיקר של קטינות. כמו כן, הוא נהג לעקוב אחריהם במרחב הציבורי, בחופי ים, בגני משחקים ובבתי ספר, שם צילם אותם במצלמה המאפשרת צילום מרחוק. לפחות עשירית מהתמונות והסרטונים שצילם "מתמקדים באיבריהם האינטימיים של הקטינים, לרבות כשהם בעירום חלקי או מלא", כך לפי כתב האישום.

עוד צוין כי הגבר נהג לצפות בסרטונים ובתמונות שצילם לצורך סיפוקו המיני. עוד עולה מכתב האישום כי בשתי הזדמנויות שונות הנאשם אף צילם את בנו הבכור, ילד בן 8, כשהוא בעירום חלקי ובתנוחה מינית.

אזיקים. ShutterStock
"בשתי הזדמנויות שונות הנאשם צילם את בנו הבכור, כשהוא בעירום חלקי ובתנוחה מינית". תמונת ארכיון/ShutterStock

האישום מייחס לנאשם עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה, שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 וכן מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

"במועד מעצרו החזיק הנאשם קבצי תועבה אשר כללו בין היתר גם את התכנים הבאים: קטינים הנחזים בעירום מלא או חלקי כך שאיברי מינם חשופים; קיום יחסי מין וגינאליים, אוראליים ואנאליים בין קטינים לבגירים ובין קטינים לקטינים; ביצוע מעשים מיניים בקטינים בעודם ישנים; צילומי קטינים בעירום מחדרי שירותים ומקלחות שנחזים ככאלה שצולמו במצלמות נסתרות; קטינים הנחזים בעירום כשעל גופם סימני אלימות", צוין בכתב האישום. את התמונות והסרטונים הוא החל לצלם במועד שאינו ידוע ועד למעצרו של בסוף החודש שעבר.

"הנאשם ניצל לרעה את מאפייניה של הרשת האפלה, וזאת לצורך הסוואת זהותו האמיתית. המשיב דאג להסתיר את מעשיו ממשפחתו בכך ששמר את המחשב והתקני הזיכרון ששימשו אותו לצורך שמירת התכנים ואיסופם ברכבו ולא בביתו, ואת חלקם שמר במחשב בבית אמו הקשישה", הוסיפו בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully